Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 426

Discussie: Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip]

Standaard

Komt leven in den boom.., Heb wel een kleine opmerking Pascal, heb het idee dat de blaadjes wat te groot uitvallen naargelang de appels.
    Ik denk dat ze naar mijn gedacht gerust de helft zo groot mogen zijn makker,...

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Dank u mannen.
    Yves: ik moet het doen met het stempels in mijn bezit en gebruik verschillende maten om variatie te verkrijgen.
    Jordic: bedankt alvast.

Kleine vooruitgang want is veel gepruts.

Standaard

Haast je Pascal het word lente en dan komen de blaadjes aan de bomen he
    Goed bezig
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Mooi boompje.

Of de appeltjes te klein zijn of de blaadjes te groot? Grote appels zijn ooit kleine appeltjes geweest.... Ik heb meerdere appelboompjes staan met diverse groottes van appel. Voer voor discussie dus.
    Sometimes you win, sometimes you learn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Haast je Pascal het word lente en dan komen de blaadjes aan de bomen he
    Goed bezig
    Marc
    Ik denk dat je bedoelt dat hij blij mag zijn dat de herfst/winter bijna voorbij zijn.

Ik vind het kunstig.

Standaard

kleine vordering.

Standaard

Zo te zien is het mooier weer bij jouw dan hier
    En wellicht geef je ook veel water aan je boom, zo snel groeien dat die doet...

Standaard

Pascal, vergeet de fruitladder niet, 't is tijd om ze te plukken en cider van te maken.
    Mooi werk man, chapeau, maar als ik mag mierenn***en dan zou ik je aanraden een tikkeltje meer kleurnuance in de bladeren te steken.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Wauw!! heel mooi
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Dank u .
    Ja Erwin dat blijft een moeilijke maar er zitten 4 verschillende tinten op en je zou hem eigenlijk moeten zien in het echt dan is het beter.
    De boom is af voor mij en kan beginne aan een poort.
    300 appeltjes verwerkt.

Standaard

Ik vind het zeer mooi wat je bouwt en het resultaat dat je bereikt.

Als ik één opmerking mag maken, dan is het dat de verhouding een beetje 'off' is.
    De dikte van de stam ten opzichte van het bladerdak zit, denk ik, niet echt juist.
    En dat is een beetje jammer. Het realisme van je appels en bladeren wordt er een beetje door teniet gedaan.
    Geen idee of je de stamdikte nog kan aanpassen, maar indien dat een optie is zou ik deze toch even bestuderen.

Kijk ook even op Google:
    https://www.google.be/search?q=apple...ih=897#imgrc=_

Groeten,

Dirk

Standaard

Begrijp wat je bedoeld Dirk en heb wat takken bij gemaakt.

Standaard

Begin van een poort.

Standaard

Ik volg mee
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Ben het wel met Leysend eens dat je stam te dik is, gezien je kruin van de boom heb je eerder een dunne stam nodig en dan heb je een pracht van een boom(pje) Ben benieuwd naar je poort kan me nu nog even niets bij voorstellen maar dat komt wel.

Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten