Hoofdsponsor

1/300 Tower Bridge in London.[DONE]

Zo dat priegelwerk is wel aan jou besteed zo te zien. Je blijft er een goede gang in houden.

Na vandaag heb je nog tien volle dagen om deze af te ronden. Overigens zie ik dat in de openingspost (topictitel) een verkeerde einddatum is genoemd; dat moet niet 24 maart zijn, maar 25 maart. Misschien handig om even aan te passen...

Blijvend succes gewenst!
 
Ik had al bijna een PM gestuurd ter herinnering, omdat ik al haast een minuut aan het wachten was. :laugh:
 
Dat gaat goed hier, Bart , de 2 andere gebouwen lijken me een stuk kleiner.
 
Mooie vooruitgang Bart. En met een dagje extra komt het zeker goed.

Grts,
Joost
 
Bedankt mannen voor de mooie reactie;s.
 
1 Toren af nog 1 toren en dan de wegdekken en relingen endergelijke.

attachment.jpg

ik ga het niet halen jongens, moet 4 dagen volop aan de gang, sorry.
 
Je hebt een dappere poging gedaan; dat het niet lukt is geen ramp. Ik vind dat je veel voor elkaar hebt gekregen binnen de gestelde tijd, het was al tevoren duidelijk dat het een lastige opgave was...

Veel succes en plezier met de afronding, ik blijf het topic volgen. Ik zal het als 'teruggetrokken' uit de groepslijst halen.
 
Roy, bedankt voor je begrip, tof van u.
 
Dappere poging gedaan Bart. Ik vind dat je verder bent gekomen dan ik verwacht had.
Blijf het topic wel volgen hoor.

Fred
 
jammer dat je de dead-line niet gehaald hebt maar ik zou het nog veel erger vinden dat je dit prachtig werkje zou verknoeien door nu nog snel het einde te willen halen binnen de voorop gestelde tijd.
Je hebt tot nu toe reeds een prachtig resultaat en ik wil zeker het eindresultaat aanschouwen.
Je mag me hier dus nog verwachten om te genieten van het vervolg.
vgr Marc
 
Als er te veel tijdsdruk komt is het niet meer leuk. Logisch dus dat je de deadline laat vallen. We volgen je vorderingen dan wel in de papierhoek.
Je hebt zeker al een mooie weg afgelegd met dit model. Ik kijk al uit naar het eindresultaat, dat er ongetwijfeld wel komt.

Grts,
Joost
 
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, roepen ze hier wel eens. Je heb groot gelijk om het zonder tijdsdruk verder af te werken
 
Bedankt mannen voor de leuke reactie,s.
 
Volg deze in stilte van in het begin en was een mooie poging van een moeilijke opdracht.
 
Ik ben nu even benieuwd of je dit model eventueel kan combineren met één van je schepen dat je reeds gebouwd hebt?
Of is de schaal te verschillend??
Verder nette bouw hoor ;)
 
Wel een idee Beyond, zou leuk zijn, kan altijd 1 kopen van papier om te bouwen.

Pascal en Beyond bedankt voor de reactie,s.
 
Alle begrip er voor dat je de bouw even stillegt Bart.
Het is veel beter om deze mooi brug deftig af te werken dan om ze vlug in elkaar te flansen.
Kijk toch al uit naar het vervolg.
 
Hoi Erwin, ik leg mijn project niet stil maar haal het niet voor de datum, ga er rustig mee verder.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan