Hoofdsponsor

1/300 Tower Bridge in London.[DONE]

kom al wel eens af en toe in stilte kijken maar wil je nu toch wel even feliciteren met het reeds behaalde resultaat.
 
Hoi Marc, bedankt voor de leuke reactie, ondertussen zitten de torens aan de zijkanten er op en heb de bovenkant verstevigd met karton, lijkt me slim en ga met het dak aan de gang.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bart hele knappe vorderingen
 
Ziet er strak uit Bart, goed dat je daar wat verstevigen in maakt!

Fred
 
Aris en Fred bedankt voor de reactie,s, het lijkt me ook het slimste om het te verstevigen fred.
 
Heb de 2 dakken uitgesneden en de dakkappels ook en in elkaar gelijmd en de ondergrond uitgesneden, in de ondergrond maak ik in het midden een gat zodat ik met mijn vinger de randen van het dak goed kan aaandrukken bij het lijmen.

attachment.jpg

attachment.jpg

Het zal wat rustiger worden aan mijn kant, het wordt drukker op het werk.
 
Prachtig werk tot nu toe, lijkt me ook een leuk project trouwens.
 
Bedankt Roy, is ook een leuk project om te maken, papierbouw is leuk om te doen.
 
papierbouw is leuk om te doen.

Vertel mij wat :laugh::laugh:

Die kapellen zien er strak uit Bart, jij bent goed bezig.

in de ondergrond maak ik in het midden een gat zodat ik met mijn vinger de randen van het dak goed kan aaandrukken bij het lijmen.

Als je daar een gat inmaakt wordt het papier zwakker dus zou daar eerst een versteviging in maken voor je het gat erin snijd.
Wel aan de binnenkant anders komt deze buiten je model ;)

Fred
 
Bedankt Fred voor de tip, heb een gat gemaakt en het dak op bevestigd, is goed gegaan, ondertussen heb ik de torens uitgesneden en er op gelijmd, ga nu de ramen en de kruisjes uitsnijden en de daken van de torens, zal een pilliewerk worden,ben bang dat ik het niet haal voor de eindstreep,zal het proberen.

attachment.jpg

attachment.jpg

het licht geel moet ik uitsnijden.

attachment.jpg

kruisjes uitsnijden.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dat geel uitsnijden zal nog een klus worden Bart :O

Fred
 
Manman, wordt inderdaad een secuur werkje om alles uit te snijden :O
Is het niet mogelijk zonder uitsnijden?
 
Jawel, maar dit lijkt me mooier,

attachment.jpg

het rode gaat weg en hetzelfde aan de andere kant.
 
dat word nog een flinke boterham zo tegen het einde , maar ja, de details en afwerking kan je niet in het begin doen, die komt steeds als laatste.
 
Wordt een hele uitdaging inderdaad.

Ik zou het niet overhaasten om maar de groepsbouw te halen; dan zou ik zuiverheid laten prevaleren.
 
Bedankt Roy, overhaasten ga ik niet doen zou jammer zijn.

Ondertussen de zijkanten boven tegen het dak aan, en 1 dak op de toren, nu ben ik de andere daken aan het snijden.

attachment.jpg
 
Mooi Bart, je bent erg goed bezig met papier!

Fred
 
Komt helemaal goed, ziet er prachtig uit!
 
Hoi Erik, bedankt voor de leuke reactie, ondertussen heb ik de 2 torens af, alleen de kleine kruisjes moet ik nog uitsnijden maar doe ik op een later tijdstip omdat ze dan nog heel blijven hoop ik, nu ga ik de 2 andere gebouwen maken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan