Hoofdsponsor

1/300 Tower Bridge in London.[DONE]

Het gaat niet vlug maar bouw zo veel mogelijk, heb nu 2 voeten af en heb een deel van een toren uit gesneden, heb wel de bovenste platvorms verstevigd met karton onder.

Fred, als ik iets niet weet dan vraag ik het.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is echt leuk om te doen de papier ( karton ) bouw.
probeer iedere avond aan te werken als dat gaat, ligt aan mijn werk, soms 13 a 15 uur op 1 dag werken en komt een 1 uur reistijd bij op en neer, en mijn vrouw kan niet alles in het huishouden.( zit met haar arm, is ze voor afgekeurd )
 
Bartje waar zijt gij aan begonnen ? Zo een frutsel knip werk dat is nu niks voor mij hoor maar het zal er door uw handen weer prachtig uitzien
Suc6 makker
marc
 
Bedankt mannen voor de reactie,s
 
Die voeten zien er in ieder geval al zeer netjes uit, de rondingen heb je keurig gemaakt!
Klein puntje, je zou de snijkanten nog kunnen kleuren.

Fred
 
Fred, bedankt voor de tip, ga ik ook doen.

Ondertussen heb ik vandaag gedeelten van de torens op het plateau gelijmd, de eerste is niet zo mooi maar de tweede zit een stuk beter op, heb ook gedeelten van de ronde zijkanten uitgesneden en ga daar dadelijk mee verder.

attachment.jpg

attachment.jpg


Zie onderkant toren met het plateau, daar zit het niet perfect.

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is een aanrader om aan papierbouw te beginnen, is echt leuk om te doen.
 
Zie onderkant toren met het plateau, daar zit het niet perfect.

Als daar straks de rijweg tegen aankomt, ik zie de lijm lippen zitten, zie je daar niets meer van Bart.
Wel een indrukwekkend model, hoe groot word deze?

Fred
 
Amaai Bart het gaat goed he
Ziet er goed uit behalve een paar beginnersfoutjes maar dat moet kunnen he
Doe lekker verder het gaat je goed af
Marc
 
Hoi Fred en Marc, bedankt voor de reactie's.

Fred, hij wordt.

L98 x B14 x H27 cm
 
Schijnbaar wel Fred maar heb een grote vitrinekast gekocht, daar past hij mooi in straks.
 
Marnic bedankt.

Ondertussen nog wat gedaan aan het project, de ronde torens bezig geweest aan de zijkanten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zo dat ziet er hier voorspoedig uit. Mooi recht!
 
Bedankt roy voor de leuke reactie.
 
Bart, je bent goed bezig , en vooral een handige Harry zoals ze zeggen , je bouwt houten schepen, plastiek modellen en zelfs papierbouw schrikt je niet af , Chapeau makker , doe zo verder !
 
Bedankt Filip en Marc voor de mooie woorden.:;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan