Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Büssing-NAG 500 S [DONE] einddatum 22-03-2018

Dank voor de uitgebreide toelichting Erwin.

Ik ben hoe dan ook blij dat je plezier hebt gehad, zij het dat je soms (begrijpelijkerwijze) je kaken op elkaar hebt moeten houden om te kunnen voldoen aan de strikte regels van de groepsbouw. Misschien dat er eens eentje komt met beperkte verweermogelijkheden, waarbij het beste van twee werelden (voortgang en realisme) gecombineerd kunnen worden.

Desalniettemin vind ik het model goed gelukt. Op z'n minst is dit een oefening geweest in onverhuld schilderwerk. What you see is what you get, geen mogelijkheden om met tactisch gekozen verwering het aanzicht van een net niet perfecte laklaag te verbeteren. Als zodanig vind ik je model zelfs zeer geslaagd, want je afwerking is top notch.

Dus van mijn hand een felicitatie en een welverdiende opname in de hall of fame, als negende afgerond model.
 
@ Coachke: Marc ik geef je groot gelijk, het geheel ziet er speelgoedachtig uit en dat is dan ook mijn grootste verwijt naar een OOB (of andere) waarbij er enkel gewone schilderstechnieken op toegepast worden. Ga er straks weer eentje open trekken waar ik mij op kan uitleven.

@ Roy: bedankt, geapprecieerd.
 
Looks great still think it’s a damn ugly looking truck though
 
Erwin ik zie ook wat je bedoelt, desondanks vind ik het een geslaagd model. en voor je zelf heb je wat opgestoken, dat is ook iets waard
 
Voor een oob bouw toch een geslaagd model hoor ;)
Alles zit netjes op zijn plaats en de verflaag ligt er ook mooi op :)

Maar ik kan je goed volgen ivm het oob-bouwen voorbij te zijn gegroeid...
Ik denk dat ik dat ook een beetje in mij heb (waarmee ik niet wil zeggen dat ik even goed kan bouwen als jij of anderen hier op het forum :nowink: )
Proficiat met het behalen van de eindstreeep
Applaus
 
Prachtig Erwin ,je hebt het doel behaald ondanks je innerlijke strijd ivm verweren etc...ik heb er respect voor je karakter....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan