Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooie poging maar ben toch benieuwd naar het vervolg
 
Mooie poging gedaan, jammer van de deadline, ik ben benieuwd naar de verdere bouw
 
Beste mensen, deze kit is helaas nog niet klaar, maar sommigen (diegenen die mij ook volgen op FB, alsook diegenen die mijn houtbouw begonnen te volgen waren vorig jaar) weten dat ik sedert april vorig jaar enkele serieuze klappen heb gekregen.
Ik zal even kort samenvatten :
- vader had na aanraden van de huisarts een routine onderzoek laten doen naar darmk*nker omdat dat blijkbaar in onze familie zit,
- uitslag van het onderzoek : positief...
- volgende stap : lichte chemo om de medische ingreep minder zwaar te maken...
-eerste stap daartoe... inbrengen van een portaalcatheter aka "Portacath"....
-drie dagen na het inbrengen van die verrekte catheter stort mijn vader in...
- wat volgt is een lijdensweg inclusief meer dan drie maanden coma... stoma...
- rond november, blijkt vader sterker dan die verrekte ziekenhuisbacterien en mag hij naar huis terug,
Mei 2018 ... pa mag terug het ziekenhuis in om de stoma dicht te maken... twee dagen later alweer op IC met slechte vooruitzichten...
Mam... mijn moeder dus, bezorgd zoals altijd, en zelf niet in staat om met een wagen te rijden, laat zicht iedere dag door mij, of door haar jongere broer, of door mijn twee nichtjes vervoeren.
Goed nieuws pa is beter, mag terug naar huis.

Mam hoest al een hele tijd.... "Ma ga toch eens naar de dokter".... "Ach je weet toch dat ik ieder jaar rond deze tijd een lange bronchitis heb"...

18 juni, mam wordt opgenomen in het ziekenhuis... ik heb de late shift en kan dus niet op bezoek, maar geen nood, de 22ste ben ik vrij en de kinderen ook, dus gaan we vrijdag de 22ste wel allemaal op bezoek bij oma in het ziekenhuis...
- donderdag 21 juni 19u05, ik ben aan het werk, en krijg net de opdracht om een trein op de duwen naar een drukke kaai... mij gsm gaat, normaal gezien neem ik geen gesprekken op als ik aan het werk ben, maar ik zie op mijn schermpje dat het pa is die mij belt... hij weet dat ik aan het werk ben, dus moet het wel dringend zin...

Zijn woorden : "Dany, ze hebben net gebeld van de kliniek.... moeder is dood..."


Weet je, wat het meest doorweegt in dit geval... je bereid je voor op het ergste voor je vader, dan is er eindelijk hoop... en dan steekt het lot je een dolk in de rug en neemt je moeder in enkele dagen van je weg :(
 
Laatst bewerkt:
Wow Dany dit is wel zeer heftig , woorden schieten mij tekort , krijg er gewoon kippevel van hoe erg kan dit zijn
Mijn oprechte innige deelneming
Dany hou je sterk en laat alleen de leuke herinneringen blijven
Marc
 
Mijn innige deelneming. Veel sterkte, Dany.
 
Onze welgemeende deelneming Danny,veel sterkte man en aan de familie.
 
Sterkte Dany. Zoals ze zeggen ‘Life sucks’, en dat is effectief ook zo. Ik kan alleen maar hopen dat je moeder niet teveel heeft afgezien en dat je mooie herinneringen aan haar hebt. Hopelijk is je vader in staat dit te plaatsen en komt het met hem goed.
Veel moed gewenst.
 
Jammer dit te vernemen Danny maar vroeg of laat maken we dit allemaal mee.
Heb ook ondervinding met een moeder die het beter wist en die ik dan ook vroeg mogen begraven heb.
Mijn deelneming en veel sterkte gewenst.
 
Danny jij en je naasten gecondoleerd en heel veel sterkte
 
Sterkte Danny voor jou en je familie in deze droeve tijd.


Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan