Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er goed uit, Dany.
Verder doen op dat elan, en 't komt in orde.

Grts,
Joost
 
Je hebt nog vandaag, de twee dagen van het weekend en maandag om dit model af te ronden voor de groepsbouw. Ik hoop dat het lukt en wens je ontzettend veel succes met de laatste loodjes.
 
Zoals beloofd ; de interieurfoto die ik gisteren vergeten was :

attachment.jpg

En ondertussen het oranje laagje een bescherming gegeven tegen het zwart dat er ook nog bij moest :

attachment.jpg

Als dat maar goed af loopt...
 
Je maakt het wel spannend :)

Van wat ik zie, staat 'ie strak in de verf tot nu toe.
 
Net terug thuis van de cursus en met een bang hart de maskingtape van het koetswerk verwijderd. Het was wel even spannend : zullen er bleeders zijn ? Zal de oranje laag niet loskomen ?

Oordeel zelf maar :
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Straks na de boodschappen : opblinken.
 
Ik zou dit naar alle waarschijnlijkheid nooit kunnen binnen 4 weken Dany. Waarschijnlijk sta je zelf ook te kijken van hoe snel je dit mooie resultaat voor elkaar hebt gekregen.
 
Komt goed Danny, ziet er nu al bijzonder prachtig uit , met de nodige finesse gebouwd en gespoten :)
 
Knap model zover.
Ben benieuwd hoe het er zal uitzien als alles ineen zit...
 
Morgen is de laatste dag Dany... ik hoop voor je dat je de eindstreep gaat halen (=morgen de eindfoto's in het topic kunt presenteren).

Mocht het niet tijdig lukken, dan ben je al zo ver in de bouw dat je hem binnen de kortste keren kunt afronden; dan heb je eindelijk weer eens een afgerond model in de vitrine staan. In elk van beide gevallen, vind ik nu al dat je het ontzettend goed hebt gedaan. Want zoals ik in het begin al zei, dit model op 4 weken af te krijgen is een grote uitdaging.
 
Hallo iedereen, zoals jullie ongetwijfeld al door hebben, is het mij dus niet gelukt om het model tijdig klaar te krijgen. Indien ik het koetswerk had gedaan voo de rest zou het misschien wel gelukt zijn.
Bovendien ben ik ook al sinds zondag ziek. Uiteraard zal ik het model verder afwerken, op mijn eigen tempo weliswaar.

Ook al heb de deadline dus niet gehaald ben ik wel tevreden dat ik een poging heb ondernomen, en ben ik de initiatiefnemer dankbaar voor deze bouw, want eindelijk heb ik weer het plezier van het bouwen hervonden.
 
Dany, je mag weten dat ik persoonlijk vind dat je gegeven de omstandigheden erg ver bent gekomen. Jij hebt vanaf het begin kwaliteit als basisvoorwaarde genomen en als je het wat minder druk had gehad, en het weer mee had gehad op momenten toen je gereed was om te airbrushen, had je dit model waarschijnlijk 'op tijd' afgehad.

Je had, samen misschien met Debart met z'n Tower Bridge, naar mijn inschatting de moeilijkste opgave van alle deelnemers tot nu toe, afgezien van Alains tweede model waarvoor hij zichzelf een kortere periode gunde. Bedenk dat je je best hebt gedaan en niet meer kon doen. Dat je het plezier van het bouwen hebt hervonden, zoals je schrijft, is natuurlijk het enige waar het echt om draait. Plus, je hebt een mooi model binnen no time op hoge kwaliteit voor 90% afgekregen. Ik zie de rest van het bouwverslag graag tegemoet in het auto-gedeelte. Voel je zeker vrij nog eens mee te doen aan de groepsbouw.

Beterschap gewenst trouwens!

Vriendelijk verzoek aan de admins om het bouwverslag naar het auto-gedeelte te verplaatsen.
 
Ook hier van harte beterschap gewenst , en zonde dat je het niet gehaald hebt , het zat er wel in op zeker moment
Ik ga er na de Avanti ook nog eentje in de strijd gooien
beterschap
Marc
 
toch een knappe poging ;)

ik heb het topic verplaatst naar het auto-gedeelte
 
Jammer voor de groepsbouw maar voornaamste is dat ie afgewerkt wordt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan