Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Netjes Dany. Hoe schat je zelf je voortgang volgens schema in? Ben je er gerust op dat je het gaat halen of gaat het erom spannen?
 
Ik denk dat het allemaal van het onmiddellijk slagen van het koetswerk zal afhangen. Als ik daar meerdere pogingen voor nodig heb zal ik de deadline zeker niet halen, maar zelfs als alles goed verloopt zal het er toch nog om spannen.
Morgen kan ik wel weer een paar uurtjes verder werken.
 
En wat is er vandaag gebeurd ?

Wel, eigenlijk ben ik best tevreden over de bescheiden voortgang.

Vooreerst heb ik de tweedelige zetels hun respectievelijke kleurtjes gegeven en na droging (weliswaar nog geen volledige uitharding) gekleefd.

attachment.jpg

Verder heeft het kuipen ook al twee kleurtjes (de middenconsole moet nog in een ander kleur), en ik kon het niet laten om de zeteltjes al eens in dryfit te plaatsen voor een fotootje.

attachment.jpg

Verder heb ik bij wijze van experiment ook een stukje van het koetswerk een glanzend laagje zwart gegeven (zo voorzien in de bouwbeschrijving al heb ik daar mijn twijfels over).
In ieder geval zal ik heel tevreden zijn als mijn oranje-goud mengsel op de rest een even mooi resultaat oplevert.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Netjes gewerkt. Je werkt nu best voorspoedig naar een doel toe.
 
Gaat goed vooruit Dany!
Beter dan met de Cn2T :D Hoop dat je daar ook nog een keer aan doorgaat.

Fred
 
Gaat goed vooruit Dany!
Beter dan met de Cn2T :D Hoop dat je daar ook nog een keer aan doorgaat.

Fred

Wees gerust Fred, Lassie staat nog steeds veilig in de kast te wachten tot ik het boekje opnieuw koop... (verhuis weet je nog).
 
Laatst bewerkt:
Je schiet flink op, mooi zo
 
Nog 11 volle dagen om deze af te ronden... je kunt het! Ik ben benieuwd naar de laklaag :)
 
nu niet opgeven he , gaan met banaan nog even doorbijten
 
Sorry jongens, vandaag nog geen update... geen tijd gehad.
Voormiddag, cursus Fusion360 (nietwaar Dominiek), en nu tipsy en op weg naar meer... en mens stapt maar één keer op tram 50 hé.
Als ik nu zou gedwongen worden om de details in de cockpit te schilder zou ik wellicht morgen een bus remvloeistof mogen zoeken om alles af te weken en te herbeginnen.
 
Haastige spoed is zelden goed, mee eens.

Succes en plezier met de huidige bezigheid :D
 
Dag Dany, je bent precies op driekwart van de groepsbouw aangekomen.

Nog zeven volle dagen te gaan! Besteed je tijd goed, veel succes met de laatste werkzaamheden en vooral, veel plezier! :)
 
Deze morgen heb ik nog een tweetal uurtjes kunnen werken. Twee zaken stonden op het programma :
-Ten eerste nog wat verder werken aan het interieur maar moet ik jullie de foto's van verschuldigd blijven tot morgen.
-Ten tweede ; eindelijk aanvangen met het koetswerk :

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit!

Deurtjes niet vergeten hopelijk ;)
 
Inderdaad een strakke laklaag, zeker met een spuitbusje gespoten?
 
Bedankt voor de reacties. Op het moment van de foto was de verf wel nog nat dus extra glanzend. Er zal in werkelijkheid wel nog opwrijfwerk aan zijn.
En neen Ron, een spuitbus kon ik helaas niet gebruiken omdat het een mengsel is van 95% oranje en 5% goud... al is dat niet echt zichtbaar.
 
ziet er heel proper uit nu hopen dat hij zo blijft blinken he want zo een machien blinkt als de hel
Knappe vooruitgang
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan