Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
En eindelijk is de motorblok (bijna) klaar voor inbouw :

attachment.jpg
 
Nette motor ;)
Benieuwd naar het vervolg van deze wagen...
 
En het motorblok zit netjes in zijn kooi (tja 570 paarden laat je zomaar niet loslopen hé)

attachment.jpg
 
Heeft dat maar zo weinig pktjes ?Mijne kameraad zijn Golf 1 heeft er 400 onder zijn motorkap
Grapje ziet er gewoon geweldig uit
marc
 
Het zalzijn zeker , wel een machtig machien he
Marc
 
Ok, de eerste van mijn vier weken zit er nu op, ik had gehoopt al iets verder in de bouw te zitten, maar het is nu eenmaal zo.
Maar uiteindelijk zit alles nu in de motorruimte die er in moet, hier en daar moet ik wel nog een beetje retoucheren.

attachment.jpg
Ik weet dat er twee joekels van pinmarks op de spatborden zitten maar die zullen niet meer zichtbaar zijn wanneer het koetswerk geïnstalleerd zal zijn.

Morgen begin ik aan de wielen, ik vermoed dat de bouw vanaf nu iets vlotter zal verlopen.
 
Het is ook geen gemakkelijke opgave die je jezelf hebt gesteld, maar ik vind het er toch voorspoedig uitzien. Ik zou inschatten dat je nog steeds op een werkbaar vierweeksschema zit.
 
Ziet er netjes uit.
 
Het is ook geen gemakkelijke opgave die je jezelf hebt gesteld, maar ik vind het er toch voorspoedig uitzien. Ik zou inschatten dat je nog steeds op een werkbaar vierweeksschema zit.

Ja, waarschijnlijk (misschien) haal ik de deadline wel, ik had gewoon de pech dat ik vorige week mijn twee vrije dagen kwijt was door personeelstekort waardoor ik moest inspringen.

Maar zelfs ik er niet in zou slagen om het model binnen de vastgestelde termijn af te werken heeft deze groepsbouw me toch alvast weer goesting gegeven om een model af te werken, waarvoor mijn dank.
 
Mooie start, Dany.
En met de juiste spirit haal je de deadline wel...

Grts,
Joost
 
Mooie bouw, ook een heel mooi motorblok(je).
 
Bedankt voor de reacties mannen.
Ondertussen hebben de wielen hun eerste kleurtje ontvangen, maar de weergoden hebben besloten roet in het eten te gooien wat airbrush betreft.
 
Knap begin en als het goed is zijn de weergoden weer wat milder gestemd. Suc6 verder.
 
Eindelijk nog eens een kleinigheidje kunnen doen.
De remschijven en de wielen liggen nu te drogen, ondertussen zal ik eens zien wat ik straks aan zal pakken om wat verloren tijd in te halen.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed te zien dat de vooruitgang terug is. Het weer is helaas altijd een onberekenbare factor als je niet in een verwarmde omgeving kunt werken.
 
De wielen zijn eindelijk geplaatst, waarom er een piepkleine deal op de remklauwen moest is me een raadsel, er is immers niets van zichtbaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

De volgende stap is nu het interieur. De kuip heeft zijn basiskleur ontvangen en wacht nu op uitbarsting van de verf om de andere kleuren aan te brengen.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan