Hoofdsponsor

1/35 V.W. Kubelwagen [wip]

Die bolle banden staan er welk heel mooi bij. Heel veel succes.
 
De camo is zoals hij dient te zijn, spontaan en niet te afgemeten in mekaar gefrutseld. Ik zie wel een paar uitschuivertjes waar meer verf werd weggespuwd door de airbrush. Door de verf net een tikkeltje minder vloeibaar te maken kan je veel ellende vermijden. Toch kan je nog veel goedmaken met wat washes.
 
Inderdaad met Vallejo verf gespoten
@Guy ik weet het ik heb anders mijn ab goed onder controle maar er was iets mis mee , hij ligt nu uiteen in de alcohol want met momenten sputterde of deed niks en dan moet je wat meer gas( verf ) geven en dan krijg je zulks effecten , maar inderdaad ik heb gisteren Africa wash meegebracht en de decals moeten er nog op
We zien wel he 't is mijne eerste keer he
In ieder geval bedankt hoor
Marc
 
Voor een eerste keer ziet dat er heel goed uit Marc.
 
Erwin thanks , achtereen zal ik jullie nodig hebben denk ik maar ga eerst verder werken
22 deze maand komt de ambulance van de keer binnen en dan kan ik weer eentje maken hihihi
 
Ik kan er maar van genieten Marc tof bezig man grt.
 
Coachte,

Heel goed bezig maat... camou zit er perfect op, niet te veel en niet te weinig en met een zachte flouw...
 
Laatst bewerkt:
Wel makkers ik heb me gisterenavond laat goed zitten amuseren met het verweren , decals kleven en verder bouwen van mijn kleine vriend .
Ik begin die kleine schaal wel leuk te vinden spijtig dat er niet zoveel burgerauto's zijn
Het geen ik zeer graag nog zou hebben is de VW T-3 hebben maar die is op dat deze kit enorm duur is voor mijne portemonee
Terug even naar de Kubel

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Als alles goed zit zou ik hem graag vandaag af hebben het ziet er zalig uit zo klein het heeft wel iets
@ Roy je hebt me een voorbeeld gegeven van een gebouwd model maar qua afwerking zit er een enorm verschil op alhoewel het beide schaal 1:35 is
Met name het gebouwd model heeft twee uitlaten , de opgevouwen bache ziet er stukken beter uit dan de mijne deze is gewoon wat verfrommeld plastiek ( zonde )
binnenin de cockpit zit ook veel meer detail , maar ok ik ben tevreden met dit modelletje , het heeft me al veel plezier gegeven en me in een andere dimensie van het modelbouwen geduwd zoals het aanbrengen van camo daar had ik wel wat schrik van
Zijn er nog suggesties wat ik zou kunnen doen om het nog te verbeteren ?
De stof ( dust ) laag komt als laatste
grt
Marc
 
Ik ga in herhaling vallen Marc, chique dinges!
 
Hij is af de kleine VW kubel van Joachim Marseille
Eerlijk ? Het is prettig om zoiets te doen ik heb er echt van genoten
Hier komen de laatste beelden , ik heb nog een paar retouchkes gezien das voor morgen
Hier gaan we


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Geweldig die twee VWtjes naast elkaar en moeten jullie eens wat weten er staat al een derde op stapel daar ga ik morgen aan beginnen
 
Marc heel mooi modelletje geworden, proficiat. Veel succes met de volgende
 
kleine vraag, zijn die vlekken bij de scharnieren van de deur roestvlekken?

attachment.jpg
 
Een heel mooie versie van de kubel mag ik zeker zeggen, dus marc nog meer militairbouw ? hihihi grapje hoor!!!
 
zeker en vast Luc , ik ga er nog eentje starten seffens voor de groepsbouw
Marc
 
Zeer mooi gedaan,had nooit gedacht dat je ooit militair zou bouwen.
Marc S
 
Knap afgewerkt , zo te zien heb je de smaak goed te pakken !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan