Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw SAS Land Rover 'Pink Panther' 1/35 [DONE] Einddatum 14/03/2018

Je hebt de juiste kleur rose te pakken, lijkt het.

Ziet er goed uit allemaal, het eindresultaat is al dichtbij.
 
Ik denk dat er geen juiste geen kleur rose bestaat omdat het ter plekke werd gemengd wat de banden betreft tja durf niet te zeggen of ze gespoten werden want anders klopt het wel met het museum model omdat het me sterk lijkt dat ze de banden zouden afplakken.
Maar leuk model geworden van de pink panther.
 
It's very kinky for a model in pinky...8)
Sterken tijd en mooi werkgeleverd Swa!!i

Grtz yves,
 
Zeer mooi resultaat, vind ik. Goed gedaan.

Grts,
Joost
 
Ik ben benieuwd hoe het met deze staat... nog geen eindfoto's (en we zijn ook nog maar halverwege deze groepsbouw) maar af is 'ie toch bijna!
 
Klopt helemaal Roy, maar moest nog een kloddertje roze verf hier en kloddertje roze.............:P
Mannen, iedereen al erg bedankt voor jullie complimenten.

Door dit project zijn we weer wat scherper geworden en we kunnen weer andere zaken aan gaan pakken. Swa heeft nog genoeg in WIP staan, vandaar was het zo een leuk projectje. Snel even wat realiseren zoals jaaaaaaren geleden.

Ik hoefde me in kleuren ook niet erg druk te maken, volgens mij had Tamiya in 1976 nog geen verflijn want er stonden enkel sporadisch kleuren vernoemd zonder nummers. Ook over de wielen hoefde ik niet na te denken, Tamiya gaf zwart aan dus ook hier geen zorgen over.

Dus al bij al geen moment stress gehad.....:laugh::laugh::laugh:


Dan de eindfoto's en hopelijk vinden jullie het iets?

vSxQnOx.jpg

3Gp0chO.jpg

mvAZitN.jpg

Uiteindelijk is de totale bouwtijd op 16 uur uitgekomen. Ook dat is wel eens anders bij me.
 
leuk zo'n "Petit Gervais" Land Rover :D
 
Mooi model geworden Swa, ééntje dat ik zeker niet zou gekozen hebben omwille van de mogelijkheden tot verwering.
Hoop deze ook ooit eens gebouwd te krijgen.
 
Door dit project zijn we weer wat scherper geworden en we kunnen weer andere zaken aan gaan pakken. Swa heeft nog genoeg in WIP staan, vandaar was het zo een leuk projectje. Snel even wat realiseren zoals jaaaaaaren geleden.

Ik hoefde me in kleuren ook niet erg druk te maken (...) er stonden enkel sporadisch kleuren vernoemd zonder nummers. Ook over de wielen hoefde ik niet na te denken, Tamiya gaf zwart aan dus ook hier geen zorgen over.

Dus al bij al geen moment stress gehad...


Blij te lezen, dat al is precies wat ik zelf hoop te ervaren met mijn deelname aan de groepsbouw.

Ik vind het een mooi eindresultaat, nog afgezien van de korte bouwtijd die je ervoor nodig hebt gehad. En... je hebt weer 's een model afgerond.

Ik heb hier begin- en eindfoto's geplaatst en de hall of fame bijgewerkt. Gefeliciteerd met het vijfde afgeronde model in deze groepsbouw.
 
Niceeeeee, knap modelleke geworden :)
 
Een apart model (kleurtje) :)
Een knappe prestatie op zo'n korte termijn ;)
 
Swa heel mooi mooi geworden en heel snel!
 
Een mooi model geworden Swa.
 
Zalig mooi het is beter dan ik verwacht had ( wie kleurt er nu zo in zo een kleurtje ) maar werkelijk knap en mooi afgewerkt
Marc
 
Desondanks de niet alledaagse kleur heb je er een mooi afgewerkt model van gemaakt Swa !!

Grtz yves,
 
Dat is een mooie, maar aparte wagen geworden Swa.

Fred
 
Mooi apart modelleke geworden!
Hij kan zo mee in de Gay pride ;) :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan