Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW typ 825 Pick-up [DONE] Einddatum 14/03/2018

Dank u gasten
Jan ik begrijp u volkomen want eens je bezig bent kan je je moeilijk inhouden ik ook had zin in de wieltjes te verweren het is te zeggen een lichte wash te geven
volgende week krijg ik de ambulance ervan binnen ben nieuwsgierig
marc
 
Je hebt dit kitje, inclusief resin en photo etch, in 5 dagen afgerond. Waarlijk een prestatie, lijkt mij.

Het ziet er leuk uit en is iets heel aparts. Ik heb het in de lijst van afgeronde modellen gezet.
 
Oh gewoon aan doorgewerkt in elk vrij momentje , merk wel dat het resin gedeelte niet van de allerbeste kwaliteit was , wel duidelijk maar op bepaalde stukjes waar ik niet bij kon was het slordig rod de wielkasten en tussen de laadbak was ( is )een rand te zien waar ik met mijn materiaal niet aan kon maar eens in een matte kleur valt het best mee ben er tevreden over
al bij al toch een leuk kitje om te bouwen en redelijk veel detail
Marc
 
Mooi afgewerkt Marc en blij dat je er zelf tevreden met bent.
 
Zelfs een 4x4 ze waren wel innovatief met het laatste wat er was. Mooi wagentje geworden Marc
 
Leuk karretje geworden Coachke en nu een in 1/24 bouwen :)
 
Lol, 4 weken de tijd en dan in iets meer dan 4 dagen bouwen. Maar het is een leuk karretje geworden. Dat hele idee van Roy heeft wel iets.
Had overigens wel gedacht dat je begreep dat met dat nummerplaatje de verf van verschillende soorten moest zijn, alleen dan kun je dergelijke truckjes doen, het is eigenlijk net als bij verweren.
 
Ge hebt er een ferm bakske van gemaakt Coach..!!!
Hij is mooi zoals hij is...

Grtz yves,
 
Heb je nog een foto van het afgewerkte model? (mét nummerplaten?)
 
.De twee laatste foto's zijn met nummerplaten de deze

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Toch een raar voertuig hè Marc. Maar hij is wel goed gelukt hè. Op naar de Otto ?
Nog een vraagje : waarom worden resin ombouwkits gemaakt , is dat beter dan plastic , kun je dat goed verlijmen ?
Anthony.
 
Anthony dat is in feite after-market het is een soort namaak want oorspronkelijk is het een gewoon kitje van een kever en de rest word door een firma meestal oostblok landen maken deze in resin anders moeten ze een ongelooflijk dure mal maken terwijl ze gewoon afgietsels maken van 1 mal ( denk ik )
lijmen daar gebruik sec lijm voor even opruwen en lijmen wel vraagt het een goede primer ( alclad ) om een deftige hechting te krijgen van de verf
Marc
 
Inderdaad, resin kitjes of -ombouwsetjes zijn nog enigszins betaalbaar te produceren. Alleen voor grote productieseries is het gunstig om plastic kits te maken.
 
Héél knap Marc , een niet alledaags model die je laat zien , mag je zeker fier op zijn !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan