Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal San Juan Nepomuceno 1765[wip] - Pagina 5
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 88

Discussie: San Juan Nepomuceno 1765[wip]

Standaard

Bedankt mannen voor de reactie's, ondertussen zitten de eerste huidplank aan weerszijden er op en de randen op het dek.

Standaard

Ga dit topic toch ook eens wat meer volgen geloof ik. Heb nu geen klik met schepen maar wel een deel andere hobby's die met hout te maken hebben.
    Je weet maar nooit dat je wat tips opvangt die je ergens kan toepassen in het houtsnijden of houtdraaien. Zo gebruik ik ook al een waterline marker om maten van mijn tekening over te zetten op mijn houtsculptuur.
    Wie weet zou dit me nog wel best afgaan om te bouwen...
    If you don't stand behind our troops, feel free to stand in front of them

Standaard

Met de huidplanken ziet het er opeens uit als een echt schip. Maar man oh man als ik dan zie hoeveel schuurwerk eraan komt bij veel schepen, dat doet mij verschieten van kleur
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Gaat goed vooruit hier.
    Pascal

Standaard

Ik blijf volgen, mooi werk! Ooit ga ik verder met mijn SJN...

Standaard

Vroeger had ik ook weinig interesse in houtbouw en schepen. Op een bepaald ogenblik heb ik mij er toch aan gewaagd. Het was een kit van Sergal, de Thermopylae. Een beginnersmodel, en ik was verkocht.
    Het is uiteraard een ander gegeven dan plastic kits, waar het bouw-aspect primeert. Zaken zoals verven en verweren overheersen minder of niet. Ik vind houtbouw dan ook een zeer interessante tak, die war diversiteit in de hobby brengt.

Een erg mooi project trouwens.

Succes,
    Dirk

Standaard

Wel ik heb hier al jaren een bouwdoos in de voorraad" De HMS VICTORY" schaal 1/98 van het Spaanse merk Mantua, en als ex metaalbewerker schrik ik er toch voor terug om te beginnen met een houtbouwproject,ik heb er niet echt de plaats voor in mijn garage is het volgestouwd met spare parts en werkmateriaal voor mijn legerjeeps ,en boven op zolder zou ik niet durven beginnen om de huisvrede te bewaren.maar ik kijk met plezier naar deze bouw en de nadere die op dit forum getoond worden.
    Laatst gewijzigd door cargomaster1; 08-06-19 om 11:16 Reden: tekst

Standaard

Bedankt voor de reactie's, ondertussen verder gegaan mt de huidplanken.

Standaard

Hey Bart goed op dreef kerel , het is wel machtig om te zien hoe zo een geraamte groeit naar een mooi schip
    Maateke hoe is het met uw madam ? Doe haar de groeten van ons
    grt
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Bedankt Marc, met het schip gaat het goed.

Met de vrouw niet momenteel, haar lever is aangetast door de medicijnen volgens de dokter van de uitslag van het bloedprikken, ze moet eigenlijk van de morfine af, dus afkikken zal wat worden, maar dan heb je die pijn nog, daar moet iets op gevonden worden, is een drama momenteel.

Je krijgt de groeten terug.

Standaard

veel beterschap , hier bij ons weten we wel wat het is
    marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

Je schip ziet er goed uit Bart.
    Het nieuws over je vrouwke is minder te noemen,
    beide sterkte gewenst in de komende periode en dat ze snel een oplossing vinden die de morfine kan vervangen.
    Marc

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Veel sterkte voor uw vrouw, hopelijk vinden ze een oplossing.

Standaard

Sterkte voor je vrouw Bart, maar voor jou ook, de zorgen wegen ook nogal mee natuurlijk.

Gelukkig kun je met de hobby fijn de gedachten wat verzetten toch ?

groeten voor jullie beiden
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten