Hoofdsponsor

1/24 Renault 5 Turbo Monte Carlo [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik ben vroeger baanpost geweest bij oa de Haspengouwrally,<Grenslandrally enz.Als je het volk wegjoeg van een gevaarlijke plaats,duurde het circa 5" na je je rug gedraaid had of ze stonden er weer.Ik ga kijken of ik van die wit rode plastic heb of kan maken
 
ja das waar mensen kennen geen gevaar
 
Ga toch kijken of ik de "publieksplaats" wat kan uitbreiden.Met die figuurtjes staan ze idd wel iets te dicht op de weg
 
Dio is zo goed als af.Ik heb jammer genoeg nog geen foto's kunnen plaatsen,maar zal dit as soon as possible bijwerken.De LEDjes voor het bengaals vuurwerk zijn ook geplaatst en samen met de autoverlichting geeft dit een mooi effect in het donker.Enkel nog de omkadering laten maken door mijn buurman,die is nl timmerman en ik ben zeker geen houtworm.Ik zit meer in de auto en moto mechaniek.Dus vraag mij niet om 2 planken aan elkaar te lassen :-)
 
idem bij mij sleutelen ok en een beetje doe het zelver maar schrijnwerkerij is voor mij als een straf
suc6
Marc
 
Heb wat vragen bij de ijspegels en weet niet of dit een meerwaarde is de manier dat ik ze kan zien .
Het is mijn gedacht he ,verder mooi werkje al.
 
Ik vind ook dat de figuurtjes te dicht staan,voor de rest vind ik het zeer mooi werk.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan