Hoofdsponsor

1/35 Strycker M1126 [DONE]

Geen slecht idee om een OOB toe te voegen aan wedstrijden.
Toch een heel mooi model geworden op zo een korte tijd.
 
Is al een net model aan het worden.
 
Dank u wel,
Voorlopig loopt alles ongeveer zoals ik het wil zonder grote problemen, vandaag heb ik deel 30 afgewerkt wat er op neer komt dat de kit compleet gebouwd is.
Nu komt het onderdeel kleine delen schilderen, decals aanbrengen en eventueel extra's "stuwingszakken enz" aanbrengen. Dit heb ik bewust uitgesteld tot na de bouw, is eenvoudig mijn manier van werken.
Zoals hij nu is komt hij rechtstreeks van de band in het fabriek, zonder wapens en eventuele extra's, relatief proper en zonder beschadigingen.
De bouw tijd en aanbrengen van de basiskleur hebben ongeveer 20 uur in beslag genomen, ben benieuwd hoe lang ik voor de rest nog nodig heb.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Een mooi resultaat op zo een korte tijd, Jan.

Grts,
Joost
 
Proper al zeker en ben benieuwd naar de schilderwerken grt.
 
Dank u,

Stryker A26 van 2 US CAV Bataljon gelegen te Vielseck /Grafenwohr Training Area Duitsland "straight from the box"

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

In de doos zit nog enig stuwmateriaal en rommel die men er kan ophangen, is jammer genoeg niet in verhouding met het voertuig en de realiteit. Deze zou ik dus opnieuw moeten maken of veranderen en dit valt niet meer binnen de voorgestelde regels van deze bouw. Ik hoop dat ik met het schilderen er nog binnen gebleven ben, eenmaal begonnen ben ik een beetje op hol geslagen. Hij is enkel gespoten en daarna verweerd met pastelkrijt.

De water jerrycans voeg ik nog toe
 
Erg mooi eindresultaat en binnen zeer korte tijd.

Het verweren was eigenlijk niet de bedoeling ^^

Gefeliciteerd met de afronding in elk geval. Ik ga binnenkort het hele lijstje bijwerken.
 
Prachtwerk geworden Jan, mooie tonaliteiten in de verschillende panelen en een heerlijke subtiele stoflaag met pastelkrijt ?
 
Jan hij is heel mooi geworden, proficiat
 
Met de groepsbouw beperkingen staat er toch aantrekkelijk model
 
Knappe prestatie om deze in zo'n korte tijdspanne af te krijgen.
Applaus Applaus
 
Dank u,
Guy; zoals gezegd tanks en moto's heb ik gebouwd in de tijd dat Verlinden groot werd "toen hadden de vogels nog tanden", dus voor de tijd van pigmenten en andere hulpmiddelen die er nu op de markt zijn. Toen was pastelkrijt een goed alternatief en ik heb het model gebouwd en geschilderd met de middelen die ik in huis heb.

Zo een bouw terug naar de basis brengt de kriebels terug om er toch terug mee te beginnen, maar dan zonder stress om iets te willen presteren.
Deze heeft mij veel plezier gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Foei, zoveel plezier dat je de regels vergeet:D maar daar gaat het om niet knap eindresultaat grt.
 
Knap werk geleverd...!!En als het kriebelt moet je..bouwen hé Jan. ;)

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan