Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw M3A1 Scoutcar 1/35 [DONE] Einddatum 05-03-2018

Volgende stap is ook al gedaan betreft alles in de grondverf nog wat bijwerken dan in 3 dunne laagjes geprobeerd om alles te verven met de Olive Drap die dus blijkbaar gelijkend is met het schema ik gebruikte Olive Drap RAL 6014 Army paint van mijn vaste leverancier .
dan de Hood of dekzeil heb ik met een grote borstel bewerkt met De US Paint set van Flames of War de Bruin kaki verf die overeenstemde met het bijgeleverde schema uit de doos.
Nu net heb ik de zetels etc geverft en de decals er op gedaan morgen dan bij daglicht de foto's.
 
Luc de tijd begint te dringen, je hebt nog maar 4 weken minus 2 dagen! :D
 
Van een snelle build gesproken...
Knappe prestatie, nu al ;)
 
Als jullie niet uitkijken gaan jullie nog dozen moeten bijhalen :D :laugh::D
 
M3A1 Scoutcar

Ach het is een hobby die ik met hart en ziel graag doe ,ik heb een boontje met het Militaire gebeuren de vorig eeuw en deze eeuw...ooit heb ik met de meeste voertuigen die ik bouwde of nog wil bouwen echt gereden en in geleefd . ben zeker geen perfectionist maar heel bewust een doener.. ik leef me in bij de bouwsels..
dat is nu net het idee achter een hobby . tijd heb ik zeker wel...en bouwdozen pascal heb ik nog genoeg hihihi...
 
Laatst bewerkt:
M3A1 Scoutcar Groepsbouw.

Dan nu de Walk Around ...De Scoutcar M3A1 van Revell schaal 1/35 volgens de handleiding gebouwd.
Tijd: 22 uur:D

3rd US Armor-Division 703rd Tank Destroyer Battalion FRANCE 1944

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


Straks nog wat afwerken en dan klaar.
 
Laatst bewerkt:
M3A1 Scoutcar White .

De laatste foto's alhier het projectje is voor mij dan afgelopen een nieuwe aanwinst voor mijn al te grote verzameling.


attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
wow een nieuw wereldrecord of wat? En het ziet er nog keurig uit
Proficiat
marc
 
Dat was super snel! Je voorwiel staat beetje scheef :D Top gedaan alleszins!
 
Supersnel gemaakt, ziet er prachtig uit.
 
Dat is snel gebouwd! Ziet er mooi uit!
 
Snel en wel Luc proficiat grt.
 
Snel gedaan mooi geworden
 
Inderdaad, mooi gedaan en erg snel. Gefeliciteerd, je bent de eerst die de groepsbouw succesvol heeft afgerond.

Hoe vond je het? Ga je je aan nog een ander model wagen?

Ik zal je project als 'afgerond' noteren in de openingspost van het oorspronkelijke topic.

Als bonus, wat foto's die ik gisteren tijdens Rétromobile heb gemaakt.

40152005961_1c87c95712_b.jpg

26278684448_5e09f5bb3d_b.jpg

25280136147_84fc4cb89f_b.jpg

40152003501_605a207934_b.jpg

26278684648_6fe2050510_b.jpg
 
Bedankt voor de prachtige foto's al zeker,ik blijf een dik boontje hebben voor dit voertuig. ik ga me nu focussen op de rus ,nog wat rondkijken of ik de goede verf kan vinden. ik heb er van genoten weet je ,dat is nu modelbouw voor mij lekker knutselen met plezier , ook jij nog veel kijk en meet plezier ginder...
 
Goed te lezen! Ik ben nu thuis, nog even een video'tje erbij. Morgen weer vroeg op voor deel 2 van het meetavontuur.

 
en ik zit weeral met mijn tong op de grond vastgeplakt.. netje gedaan en mooi ook
 
The Fast and furious part one :) Maar ziet er netjes uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan