Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip]

Mocht je het licht in de "aan" stand willen, dan zou het een blauw-groen-achtig licht geven, in "uit" stand zoals hierboven op de foto ;)
 
Een heus knap Panther'tje ... volledig naar m'n hart :)

Well Done !
 
Hey,

Guy jongen, je bent er weer serieus ingevlogen, wat een prachtige poes die je gemaakt hebt.
Zoals hier al aangehaald, eentje voor in de boekjes.....;)
 
Swaken, ik heb m'n uiterste best gedaan, meer zit er niet meer in met die optivisor en de ogen die het wat laten afweten op de korte en verre afstand.

Filip, dank je ! Het was super om te doen maar volgende keer wordt het toch een andere camo, dit sliertengedoe is niet bepaald m'n cup of tea maar voor deze was het nu eenmaal zo.

Erwin, bedankt !

Xavier, bedankt voor de info. Ik ga deze namiddag de laatste hand leggen aan dit lichtje.
 
Het konvooi licht bedoel je?

Ik dacht vroeger ook dat het blauw moest zijn maar dit blijkt niet te zijn. Het is heel erg donker groen, bijna zwart met een hint van gifgroen. Heeft aantal jaren geleden in AFV modeller gestaan
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/41/b2/19/41b219df1e5af5a8cfa6b3f0df69d9f2.jpg

En met veel plezier, ik dacht even dat ik het vergeten door te sturen was omdat mijn 'verzonden berichten' box leeg was :laugh:

Dat bedoel ik inderdaad makker, het convooilicht. Merci voor de super-referentiefoto !!!
 
Weer een mooi model geworden GUnit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan