Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip] - Pagina 9
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 127 van 127

Discussie: Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip]

Standaard

Mocht je het licht in de "aan" stand willen, dan zou het een blauw-groen-achtig licht geven, in "uit" stand zoals hierboven op de foto

Standaard

Prachtig, gewoon prachtig, hoe doe je het....
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Een heus knap Panther'tje ... volledig naar m'n hart

Well Done !

Standaard

Hey,

Guy jongen, je bent er weer serieus ingevlogen, wat een prachtige poes die je gemaakt hebt.
    Zoals hier al aangehaald, eentje voor in de boekjes.....

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Swaken, ik heb m'n uiterste best gedaan, meer zit er niet meer in met die optivisor en de ogen die het wat laten afweten op de korte en verre afstand.

Filip, dank je ! Het was super om te doen maar volgende keer wordt het toch een andere camo, dit sliertengedoe is niet bepaald m'n cup of tea maar voor deze was het nu eenmaal zo.

Erwin, bedankt !

Xavier, bedankt voor de info. Ik ga deze namiddag de laatste hand leggen aan dit lichtje.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GewoonWouter Bekijk bericht
    Het konvooi licht bedoel je?

Ik dacht vroeger ook dat het blauw moest zijn maar dit blijkt niet te zijn. Het is heel erg donker groen, bijna zwart met een hint van gifgroen. Heeft aantal jaren geleden in AFV modeller gestaan
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...f0df69d9f2.jpg

En met veel plezier, ik dacht even dat ik het vergeten door te sturen was omdat mijn 'verzonden berichten' box leeg was
    Dat bedoel ik inderdaad makker, het convooilicht. Merci voor de super-referentiefoto !!!

Standaard

Weer een mooi model geworden GUnit.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten