Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip] - Pagina 8
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 127

Discussie: Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip]

Standaard

Ziet er schitterend uit Guy
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Je hebt zeker geen ongelijk Erwin, er bestaan foto's van Panthers waar je de binnenste loopwielen die tegen de geleidingstukken van de rupsen (de 'guide horns', ik ken het correcte Nederlandse woord niet ) aanschuren inderdaad een metaalachtige glans vertonen. Maar er zijn evengoed foto's waar dit niet is. De JagdPanther en de Panther Ausf. G die af en toe in Trier buitenkomen voor een show vertonen dit bijvoorbeeld niet. Daar zijn zowel foto's als filmpjes van te vinden op het internet. Ik veronderstel dat het van bepaalde omstandigheden en omgevingsfactoren afhangt.

Standaard

Ja Guy je moet hem in de boekskes zetten heb het ook al twee keer gedaan eentje in IPMS en eentje MBM magazine en ik kom regelmatig mijn eigen modellen tegen op beurzen waar de boekskes liggen , geeft een goed gevoel hoor
    Deze is te prachtig om straks bij de andere gebouwde modellen te staan
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Marc, de boekskes ik weet het...was ik maar wat gemotiveerder om mijn werk onder de aandacht te brengen. Wie weet doe ik wel eens de moeite...al zou ik niet weten welke meerwaarde ik zou kunnen toevoegen aan een magazine. Maar dat het tegenkomen van je modellen in de boekskes fijn is, dat denk ik zeker.

Wouter/Erwin, ik heb voor de bouw van dit model een Panther foto-archief aangelegd om te kunnen bestuderen. Omdat ik niet echt zicht kreeg op de trackgeleiders heb ik deze slechts heel lichtjes aangepakt, het is daarom niet direct duidelijk te zien op de foto's.

Iedereen weer mercikes voor het binnenwippen.

Goede topic beantwoorder BUZZY10719's schermafbeelding

Standaard

Terug een prachtig model man.
    Ikke Dus

Standaard

Als ge ooit zin hebt om de moeite te doen Guy, ik heb het email adres van de editor van Military Modelling magazine uit de UK. K kan zeggen dat ge er deftig behandeld wordt

Allee hop, op naar de Tiger

Standaard

Buzzy, dank je !

Wouter, prima.

De mondingsrem kreeg wat Dullcote en een mistje matzwart, een beetje zwart pigment en dit is ook weer klaar.

Morgen de laatste loodjes.

Standaard

Echt wel de moeite hoor prachtige foto's.

Standaard

Eén en al bewondering voor je werk G..!!
    Van mijn part kunde zelf al een boekske uitbrengen met al je modellen.!!

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

ik ben nog achter woorden aan het zoeken
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Je hebt de hoge standaard die je ooit voor jezelf hebt gezet, weer meer dan waargemaakt Guy, echt prachtig om naar te kijken zelfs voor iemand die niet zo'n liefhebber is van tanks in modelbouw.

Standaard

Dank jullie nogmaals voor de support die ik weer mocht ondervinden ! Heb nog wat dirt weggeschoten met de borstel, een krik werd achteraan toegevoegd, en de mg34 in de hull werd geïnstalleerd. Spijtig genoeg geen sleepkabels want behalve een kabel waren er geen haken/sleepogen te bespeuren in de kit. Die zoek ik nog wel 'ns op een beurs.

Standaard

Sleepkabels hoeft niet, ik vind de Panther er zo ook al sexy genoeg uit zien. Een resultaat om trots op te zijn chap!

Standaard

Dank je Wouter ! Nu zie ik dat ik dat licht achterop nog even moet inkleuren. Dat doe ik morgen wel. Btw ik weet niet eens welke kleur dat ding had, ik vermoed blauw oid ? Trouwens nog bedankt voor je pm maatje !

Standaard

Het konvooi licht bedoel je?

Ik dacht vroeger ook dat het blauw moest zijn maar dit blijkt niet te zijn. Het is heel erg donker groen, bijna zwart met een hint van gifgroen. Heeft aantal jaren geleden in AFV modeller gestaan

En met veel plezier, ik dacht even dat ik het vergeten door te sturen was omdat mijn 'verzonden berichten' box leeg was

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten