Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip] - Pagina 5
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 127

Discussie: Sd.Kfz.171 Panther A Late Production, Normandy [wip]

Standaard

Gecondoleerd met Leentje en sterkte met je ouders, Guy.

Standaard

Ai ai, das nooit leuk. Een dier is idd stukje familie en helaas hoort dat erbij. Sterkte mijnheer, hoop dat de gezondheidsperikelen voor je ouders snel beteren!

Ondertussen ziet het katje er al beter en beter uit!

Standaard

Rot tijden inderdaad als je je hond moet afgeven. 3,5 jaar geleden van mijn labrador en mis hem nog iedere dag.
    Sterkte man!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Veel beterschap voor de ouders G en veel sterkte in het verwerken van het grote verlies van Leentje mateke!!!

Grtz yves
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Veel sterkte bij de zorg om je ouders, en veel sterkte met het verlies van je dierbare vriendin Leentje, boxers de clowns onder de honden, hebben er ook 3 gehad, 1 voor 1 schatjes!
    Sometimes you win, sometimes you learn

Standaard

Geondoleerd met het verlies met je vriendin. Heel veel beterschap voor je ouders
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor jullie betrokkenheid jongens. Het is fijn om te zien dat er toch zoveel dierenvrienden zijn in een almaar verhardende wereld.

Mijn compressor heeft trouwens ook de geest gegeven.

Maar alles komt goed.

Standaard

Sterkte met het verlies van je hond Guy, en met de zorgen omtrent je ouders !

Standaard

Wow G dat kan heftig zijn he we hebben het hier al vele keren meegemaakt en het doet telkens weer veel pijn , onze laatste woef heb ik zelf moeten buiten dragen van bij de dierenarts en iedereen bekijkt je dan
    Beste G onthoud de leuke zaken het slijt dat wel wel maar vergeten dat kan je niet en vervangen ook niet
    Sterkte
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Merci jongens. Dat doet toch deugd hoor !

Standaard

heb het ook meegemaakt een aantal jaren geleden, was er bij toen ze hem lieten in slapen. Veel sterkte vriend. Ook voor je ouders veel beterschap toegewenst.

Grtz Bart.

Standaard

Sterkte Guy met de zorg voor je ouders. Gecondoleerd met het overlijden van je familielid...want dat zijn onze dieren uiteindelijk allemaal!!!
    Kop op want na regen komt toch steeds weer zonneschijn.
    Grtz.

Ivan

Super Moderator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Ja, ja allemaal dierenvrienden hier. Zelf een kattenmens en ook al meegemaakt om ze in te moeten laten slapen.
    Sterke G met je ouders en het verwerken van het verlies van leentje.
    En dan ook nog je compressor overleden......een mens kan pech hebben zeg!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Sterkte Guy met het verlies van je hond. Heb het ook al meegemaakt een aantal jaren geleden. Onze Beagle ‘Atilla’ moeten laten inslapen was enorm moeilijk, ook voor de kids die met de hond waren opgegroeid. Maar de mooie herinneringen blijven. En na een paar jaar zonder hond, uiteindelijk beslist om er opnieuw een in het gezin op te nemen. Dit keer een Spaanse waterhond genaamd Manuel, een zalige hond.

Verder wens ik je ouders een goed herstel toe. Het is niet makkelijk zulke tijden en ik kan je alleen maar goede moed en sterkte toewensen.

Dirk

Standaard

Mannen, dat is echt geweldig, te zien dat er zoveel dierenvrienden onder ons zijn die zo'n verlies goed kunnen inschatten, spijtig genoeg omdat iedereen dit vroeg of laat meemaakt. We zijn nu drie dagen later en ik begin rationeler te denken. Veel boxers worden slechts 8 jaar en ons Leen werd op een paar dagen na 12. Ze heeft zoals bij jullie het geval is, geleefd onder de meest liefhebbende omstandigheden.
    Mijn compressor heb ik weten te repareren, er zat een draad los in de stekker, die heb ik vervangen en het beest kan weer ronken dat het een lieve lust is. Nu nog tijd vinden om wat te doen. Mijn moeder krijgt volgende week op 75 jarige leeftijd een volledige knieprothese. De revalidatie zal serieuze impact hebben op iedereens leven hier. Mijn vader is 85 en die gaan we alvast bijstaan tijdens de dagen in het ziekenhuis zodat hij niet alleen is maar dat betekent dat er van bouwen of schilderen niet veel in huis zal komen.

Dirk, de kinderen zijn volledig vergroeid met zo'n beestje, voor hen is het dan ook dubbel dramatisch.

Ivan, we houden ons sterk en nemen traag de draad weer op.

Fred, bedankt man. Poes of hond, of parkiet, ze brengen licht in iemands leven en dat zie je niet graag doven.

Bart, dank je.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten