Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi [PDives] "Light Panzer Mech" - 3D-print Dual build [wip]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: [PDives] "Light Panzer Mech" - 3D-print Dual build [wip]

Standaard [PDives] "Light Panzer Mech" - 3D-print Dual build [wip]

Ik had al een draadje begonnen bij militair rollend materieel, en kreeg al vrij snel een priveberichtje van Dominiek.
    Enkele berichten laten zijn we er op uit gekomen om van deze dus een Dual build te maken.

Het model is (gratis) te vinden op Thingiverse.

Dominiek maakt er een 100% grote versie van, ik maak er een 35% grote versie van om 2 redenen.
    1: mijn printertje kan zulke grote dingen niet printen
    2: Uiteindelijk zou ik een "grote" battlescene willen maken waar Allied en Axis Mechs in gevecht zijn.

Ik ben een beginner wat modelbouw en 3d-printen betreft, dus ik denk dat ik dankzij deze dual-build een hoop ga kunnen bijleren van Dominiek.

Dit is het afgewerkte model van de maker/ontwerper "300zxcolin".

Printer die ik ga gebruiken is een iMakr Startt
    Geprint materiaal: PLA
    Ik twijfel nog tussen laagdikte van 0.2 of 0.1

Het draadje van ExSerCo kan je hier vinden:http://www.modelbouwen.be/threads/15...897#post340897
    Laatst gewijzigd door JordiC; 29-01-18 om 11:52

Standaard

Hoi PDives ook u veel succes gewenst en plezier.

Standaard

Net als bij je collega-bouwer gezegd, ik vind dit boeiend, veel plezier met de werkzaamheden.
    Sometimes you win, sometimes you learn

Standaard

interessant om te volgen , eens kijken wat het zal worden
    Tof
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten