Hoofdsponsor

Anders / onbekend [ExSerCo] "Light Panzer Mech" - 3D-print Dual build [wip]

Modelbouw is modelbouw, en printen is een van de zovele tools die we al dan niet tot onze beschikking hebben. Persoonlijk vind ik de thuisprinters duur en kwalitatief niet goed genoeg voor wat ik wil, maar ik werk dan ook meestal in de kleinere schalen, waar de resolutie belangrijk is. Zelf heb ik de aankoop van een soort resinprinter overwogen (dus geen filamentprinter) maar de resin vond ik redelijk duur, en de houdbaarheid te beperkt om mar af en toe iets te printen.

Sowieso is er interesse in je projecten en hoe je het aanpakt, we kunnen maar meeleren of bepalde zaken onthouden en de mogelijkheden ontdekken...
 
Printen is een middel om modelbouw te doen.
Mij interesseert het niet maar mijn broer heeft er al 3 staan....
Maar even zo goed zijn er ook mensen die niet warm lopen voor papierbouw, houtbouw, noem maar op.
Dat is de keuze die we hebben.
Het topic van Roy bijvoorbeeld gaat boven mijn papieren hoed, lees het altijd vlotjes door maar daar blijft het bij.
Toen ik wat van jou 3D geprinte onderdelen in handen had vond ik het echt wel mooi, de techniek erachter is echter niet aan mij besteed.
Weet best veel van computers maar net als in modelbouw kan je niet alles leuk vinden.

Van mij mag je het topic maken en ik zal best eens binnen wippen maar daar zal het bij blijven.

Veel plezier bij je andere hobby en doe haar de groeten ;)

Fred
 
Ook ik bekijk regelmatig deze topic ,wel zonder commentaar maar met verbazing want wat er nu allemaal al kan met zo een printer!!!!
 
Mijn interesse heb je, ik zal hier weinig schrijven maar wel regelmatig is 'binnenspringen' om te komen kijken.
Zelf een printer aanschaffen? Nee, ik denk het niet, te weinig tijd, zelfs aan de gewone modelbouw kom ik de laatste weken niet toe.
 
Ik zie toch al enige reactie verschijnen hier.
En begrijp ook dat niet iedereen kan reageren.
Maar als er gelezen wordt, dan ga ik het wel doen.
 
Precies Dominiek , lezen zal ik zeker , ken er wel niets van , maar dat kan ik altijd vragen hé om een verduidelijking :)
 
Ik heb het al verteld ik vind het heerlijk om naar te kijken zeker bij een demo ik sta altijd ervan versteld als je zoiets ziet groeien op de plaat
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan