Hoofdsponsor

1/78 1/78 Poe Cameron's X-Wing fighter [DONE]

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.960
Voor 10 euro bij de Action gekocht, maar veel plezier gevend: de X-Wing van Poe Cameron (uit 'The Force Awakens') op schaal 1/78.

1. De kit bestaat uit 18 losse onderdelen. Mijn dochter van zes kon deze dan ook volledig zelf maken (waarbij ik haar soms wel aanwijzingen moest geven).

25035335537_503a4e993a_b.jpg

2. Het blijft altijd goed kijken hoe onderdeeltjes moeten worden vastgeklemd.

39906960891_c824a206db_b.jpg

3. De instructies zijn duidelijk.

39906960741_1ca9e4c3e6_b.jpg

4. Binnen een half uur is het model gereed.

26033968018_6080aa12db_b.jpg

5. De vleugels zijn te verstellen.

39196274914_aacb06e235_b.jpg

6. Er zitten zelfs geluidseffecten bij. Daarnaast is de cockpitkap te openen en het landingsgestel vooraan in te klappen.

 
Mooie werken, en ze lijkt echt wel trots op haar werk op de foto's. Leuk dat er zo'n instapmodelletjes bestaan voor kinderen, en nu vlug de ruimtegevechten naspelen, waarbij ik denk dat papa de Tie-fighter gaat krijgen?
 
Toffe X-wing! Is dit een van die setjes van de Action? Anders moet ik daar ook eens langs denk ik :D Dat trotse gezichtje ook op het einde :D Zalig
 
Leuk hoor, heb hier ook eenvoudige plaatjes liggen voor kinderen. Kan niet wachten tot mijn klein zoon daar oud genoeg voor is:D
Dat blije gezichtje, daar gaat het toch om.

Fred
 
Zaaallliig Die snuit , ze kan er goed mee weg zo te zien
Tof
Marc
 
Mooi en knap gedaan , bravo grt.
 
Een modelbouwertje in spé, zalig dat fiere snuitje.
Proficiat meid !!!!!!!

Groetjes,
Rudy
 
Leuk gedaan Roy, en een gelukkige dochter !
 
Heel leuk en een mooi speelgoedje er bij!
 
Heel leuk om haar zo te zien bouwen, je ziet het plezier wat ze heeft. Heel mooi resultaat
 
Daar zitten nog vele mooie papa-dochter momenten aan te komen.
 
Nog een beetje oefenen en geduld, dan wordt eindelijk die Delage perfect afgewerkt... :P

Groetjes
Kurt
 
Heel druk bezig met de Delage Kurt... op de achtergrond :)

Dank ieder voor de reacties.
 
Hey,

Knap gedaan en een goeie opvolger....
Het is soms moeilijk om die jonge gasten aan het bouwen te krijgen, ze kijken meer naar die tablet-achtige toestanden dan met de handen bezig te zijn.
Hier is het zo dat een prachtige glimlach niet kan onderdrukt worden na het beëindigen van deze kit.... en nu ermee spelen natuurlijk.... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan