Hoofdsponsor

Hms Victory

Themotorman

Member
Registered
Lid geworden
21 jan 2018
Berichten
7
Hallo allemaal,
Sorry voor de waarschijnlijk zeer domme vraag, maar ben volledig nieuw op dit forum, kan er mij iemand vertellen waar ik vragen kan posten over de Hms victory van mantua panart.
Grtj, themotorman
 
Victory

Hoy er bestaan geen domme vragen hier hoor ,je zal zien dat binnen een korte tijdspanne u vraag zou beantwoord kunnen worden,welkom bij dit prachtig forum trouwens...u kan deze gerust posten op dit forum als je kijkt onderaan het forum daar zijn de indelingen voor de thema's... Plastiek schepen .:nowink: Houten Schepen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Motorman van harte welkom op ons geweldig leerrijk en interessant forum
Zelf zal ik u niet kunnen helpen maar alles kan je vinden in de topics die daar voor zijn aangemaakt
Marc
 
Ben hier ook niet zo lang maar voor zover ik zie zijn er veel bouwverslagen ivm HMS Victory + bijkomende uitleg daarover
Heb dat bouwpakket ook (via abo deagostini) en voor een tijdje mee bezig geweest. Door familiale problemen had ik dat opzij gezet.
Ooit zal ik dat draad weer oppakken en boot vervolledigen
 
Hoi, de makkelijkste weg is een bouwverslag openen in houten schepen.
je plaatst enkele foto's van hoever je staat met wat verhaal er rond.
En dan stel je gewoon de vraag waarop je zelf geen antwoord vind, eventueel met een foto of schets ter verduidelijking.
Gegarandeerd binnnen afzienbare tijd heb je dan een antwoord of tenminste iemand die mee wil denken om je antwoord te vinden.
vgr Marc
 
Hoi themotorman.

Ik zou gewoon beginnen en vragen stellen op het forum, ze helpen je hier als ze kunnen helpen.

Weet u niet hoe u moet beginnen of heeft u een andere vraag?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan