Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Foto's - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20

Discussie: Foto's

Standaard

Laat ons het weten dan hebben we er ook wat he
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Alles evolueert vrij snel, hieronder in volgorde het verschijnen van gebruikte formaten voor het weer geven van foto's

Het modernste en momenteel bijna standaard voor websites is PNG, het laat het snelste en bijna zonder verlies.
    Desondanks is Jpeg nog steeds het meest gebruikte formaat voor mensen die niet professioneel met websites en design bezig zijn, wegens zijn gebruiksgemak. Het is jammer genoeg een beetje onderhevig aan hoe de instellingen zijn de je gebruikt.

Indien men de foto's opslaat in een formaat tussen 600 en 800 pixels hoogte kan bijna elke website ze aan zonder te stressen, indien men natuurlijk super gedetailleerde foto's wilt uitvergroten kan men best de manier van Roy gebruiken.

BMP is een bestandsindeling voor rasterafbeeldingen. Het wordt gebruikt door onder andere het grafische subsysteem van Microsoft Windows en wordt BMP of DIB genoemd

Met de afkorting JPEG wordt een bestandsindeling aangeduid voor het opslaan van rasterafbeeldingen in digitale vorm. Het is een vorm van datacompressie en van broncodering. De naam staat voor Joint Photographic Experts Group.*

Portable Network Graphics, meestal afgekort als*PNG*(uit te spreken als ping, vaak als initiaalwoord uitgesproken) is een bestandsformaat voor rasterafbeeldingen met verliesloze compressie.*PNG's*not GIF wordt soms als recursief backroniem gebruikt voor*PNG.

Standaard

Mijn eigen manier is, voor de goede orde, het gebruik van Flickr. Ik heb nooit enige foto naar het forum geüpload. Maar ik constateerde dat er een probleem was bij mensen die dat wel deden, vandaar mijn eerste post. Ik zou echter altijd het gebruik van Flickr willen aanbevelen, nooit problemen mee gehad.

Standaard

test

zoals ik dacht is de kleine foto rechtstreeks van de ipad geupload en de grote is dezelfde foto eerst op de pc gezet en daarna geupload

rare apparaten zucht.....
    Laatst gewijzigd door Modestforest; 19-01-18 om 19:18

Standaard

Ik zou echter altijd het gebruik van Flickr willen aanbevelen, nooit problemen mee gehad.
    Zolang het werkt en de service er niet plotseling een serieuze bijdrage voor verlangt om dat men aan thirtparty hosting doet, zie Photobucket.
    Is het een goede werkwijze, die ik overigens ook gebruik omdat bepaalde forums het niet toestaan foto's direct op hun server te laden.

@Modestforest; kijk eens hoe de foto's op je ipad opgeslagen worden in je galerij, en of je ipad niet automatisch foto's comprimeert voor het versturen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten