Hoofdsponsor

1/35 Ardennen December 1944 [done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt zot bezig makker.. Chapeau, één en al bewondering voor uw vooruitgang..!!!

Grtz yves,
 
Zéér mooi
Applaus
Het enige wat me opviel op de tweede foto, was dat de raakvlakken van het "eidlerwheel" (het ned. woord ontsnapt mij), geen bloot-metaalkleur hebben.
Door de wrijving van de tracks is dit zelden roestig en/of bevuild.
Verder geen opmerkingen hoor, het geheel is prachtig!
 
Ja Xavier : Er is geen roest aan te pas gekomen want dit bruinrood had de basiskleur moeten zijn van uit de fabriek en realiseer dat ik dit beter achterwegen had gelaten en zal daar de volgende keer zeker op letten.
Jan : Het figuur op de tank is voor mij klaar maar ga proberen de drie andere hun gezicht wat te verbeteren maar ben er eigenlijk nog lange niet klaar voor om het benodigde niveau te halen maar zal proberen.Ik weet wat je bedoeld maar is nog te hoog gegrepen voor mij en zal met de tijd wel verbeteren hopen we dan.
Dank aan allen voor mooie respons en nog wat foto's van jeep die ook klaar is en zoals gezegd zal ik nog wat aan de figuren werken zodat dit diorama bijna klaar is grt.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Wat moeten we hier nu van zeggen ? Gewoon niks en genieten
 
bedankt Marc.
Heb wat met figuren gespeeld Jan en vrees dat ik voorlopig niet beter kan maar oefeningen volgen in de toekomst (blijft tenslotte een vak apart).
3 de figuur laat ik voor wat het is en bij daglicht volgen de foto's.

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Bedankt voor het volgen en hierbij de eind foto's van dit project dat voor mij af is. Met deze las ik ook een deftige rustpauze in om wat te oefenen achter de schermen om later nog eens aan een diorama te beginnen .


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Topic mag gesloten worden grt.
 
Laatst bewerkt:
weeral zeer mooi eindresultaat ;)
ik ga straks je topic voor de eindfoto's maken ;)
 
Mooitje, wat me nu eigenlijk opvalt aan het luik om de munite te laden is dat de zijkanten buiten de tank ook wit zijn in plaats van mee met de camo... maar heel mooi dio, hele mooie opzet, en uitgevoerd zoals we gewoon beginnen te worden -> schitterend...
 
Prachtig gemaakt Pascal, mijn complimenten.
 
Op sommige momenten lijkt het gewoon op een foto
pascal maat dat heb je weer knap voor elkaar gekregen he
Marc
 
Applaus Applaus

Zoals reeds gezegd: Prachtig werk!!

Met deze las ik ook een deftige rustpauze in om wat te oefenen achter de schermen om later nog eens aan een diorama te beginnen

Misschien kan je dan toch meedoen met de Back-To-Basic groepsbouw, dan heb je meteen een basismodel klaar om verder op te oefenen :laugh: ;)
 
Pascal hij is schitterend geworden
 
Weer een mooie aanwinst voor in de vitrine kast.
 
Een echt stukje geschiedenis mooi vertaald in de modelbouw wereld op schaal 1/35 waarheidsgetrouw neergezet door pascal.
 
Bedankt allemaal voor toffe respons grt.
 
Hey,

Inderdaad, weeral een prachtstuk geworden.... :)
Je bent serieus aan het verbeteren in je bouwen, en dat op korte tijd.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan