Hoofdsponsor

1/35 "In Honour"[wip]

Ik vind dat de generaal 100 procent gelijk had. Ik ben benieuwd hoe het jullie stand zal opfleuren, en je zal nu de vragen van de geïnteresseerden kunnen beantwoorden. Als je van plan bent de aanwijsbordjes weer bij te zetten, druk deze dan af op groen papier. Zo leiden ze niet af van het dio. Ik heb ook net een hoop figuren overgekocht om van te kunnen scratchen, maar daarbij heb ik alleen figuren overgenomen die scherpe gezichtsdetails hadden en geen "legohandjes" vertoonden. Die kan je heus wel met succes beschilderen, daar hoef je niet bescheiden in te zijn. Wilde je dit in de wedstrijd, zou het ook qua originaliteit scoren.
 
Nochtans is dat de wetstrijd tafel wel waardig, alleen al omdat mensen er even bij stil kunnen blijven staan dat dit ook een resultaat van een oorlog was .
 
Spîjtig dat ik die beurs niet kan aandoen, ben wel benieuwd naar de reacties op dit diorama.
Het is er alleszins eentje uit een ongeziene categorie en zal zeker wel wat bekijks hebben. Vermoed dat het de tongen ook wel losmaakt.
 
Bedankt voor de mooie reacties en aanmoedigingen mannen maar neen, ik zet deze niet in, zeker niet op een Nationals.
De laatste figuur, deze van de nieuwe bewaker is afgewerkt en heeft de plaats ingenomen van de andere.
Ook hier nogmaals niet mijn beste doen en heb moeten uitzoeken hoe de verveelde schildwacht zijn plaats te geven.

attachment.jpg

't Is duidelijk dik tegen zijn goesting dat hij daar staat en hij kijkt al naar zijn uurwerk om te zien hoe lang hij er nog moet staan. Tsja, het waren niet allemaal grote helden hé.

Ik ga nu niets meer toevoegen aan het dio en zal komend weekend wel de reacties afwachten.
 
Goeie keus dit figuur ! misschien is een houten kist beter op zijn plaats ?

't Is duidelijk dik tegen zijn goesting dat hij daar staat en hij kijkt al naar zijn uurwerk om te zien hoe lang hij er nog moet staan. Tsja, het waren niet allemaal grote helden hé.
Niet vreemd.
Onlangs zag ik op tv een joodse veteraan (in U.S. Army) vertellen over zijn werk bij de graven dienst in 1945 in de buurt van Arnhem.
Op de vraag of hij het het niet afschuwelijk vond om gesneuvelden op te graven antwoordde hij :
"Ach, na een tijdje doet het niet veel meer met je en zat ik ter plekke gewoon mijn boterhammen te eten.."
 
Veel beter die houding goed gevonden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan