Hoofdsponsor

1/24 Mack superliner [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Best leuke truck mooi gedaan voor een eerste bouw , alleen zijn uw fotokes wat klein en zoals al geopperd is een foto van de hele truck
Had in een vorig modelbouw leven ook een enorme voorliefde voor Amerikaanse trucks heb er toen veel gebouwd , bouwen doe ik ze niet meer maar vind het nog altijd machtige vrachtwagens
grt
Marc
 
Mooi resultaat. Hopelijk volgen ze nog. Die Amerikaanse trucks zijn indrukwekkend.
Dirk
 
Voor zover de truck te bekijken valt ziet het er goed uit.

Jammer van een aantal posts met ontbrekende foto's en ja ook van mij mogen de plaatjes best iets groter.
Neem eens de tijd om desnoods met een oefen topic het één en ander uit te proberen ?
 
Beste,

Ziet er inderdaad OK uit voor een eerste bouw.
Ik sluit me aan bij bovenstaande opmerkingen betreffende de grootte van de foto’s. Details en nuances van je werk zijn nu niet echt zichtbaar.
Ben benieuwd naar je volgende project.

Mvg
airbus56.
 
Sorry, ik ga eens proberen uitvogelen hoe ik mijn foto’s groter krijg. Ze zijn genomen met een iphone en ipad, misschien daarmee.
De ontbrekende foto’s probeer ik er nog op te krijgen. Toch bedankt voor de positieve opmerkingen.
De dingen die ik goed heb, zijn meestal al eens overgedaan na het lezen van de how- to’s op dit en andere fora
 
Ik krijg sommige foto’s er dus wel op en sommige niet. Ik begrijp het echt niet. Ik doe mijn uploads op dezelfde manier en mijn comments ook. Ik zal de gebruiksaanwijzing om foto’s te plaatsen nog eens moeten lezen op ‘t gemak.
 
Ziet er netjes uit de Mack.
 
Mooi gedaan, niet gemakkelijk die decals.
 
Als ik het topic wat doorblader lees ik dat het allesbehalve vlot verliep met slechte pasvorm enzovoorts, maar je hebt het toch tot een uitstekend einde weten te brengen! De decals liggen er heel mooi op.
 
Toch wel ferme bak hoor en mooi gedaan.
 
Tijdje geleden dat ik nog gereageerd heb maar ben wel blijven volgen.
Vind hem er goed uit zien, zo'n echte show truck.
 
Een echte amerikaanse showtruck, mooi werk
 
Nog een poging, hopelijk zijn de foto’s nu een beetje groter.
 
Hij is wat mij betreft bijna klaar. Wat mij het meest verwondert is dat er geen aansluitingen voor lucht en electriciteit in de doos zitten. Daarom geprobeerd om zelf wat te fabriceren :-) attachment.jpg attachment.jpg
 
Tja nog steeds hier kleine foto's. Maar het vreemde is als ik een van jou foto's download dat hij wel een groot formaat heeft. Nu zal ik denken dat er een foutje bij het album van het forum lig?
 
Mooi he tja tegenwoordig zitten er leuke bruikbare zaken in een bouwdoos , kijk er naar uit voor het vervolg
Marc
 
Dit is echt wel een mooi resultaat voor een eerste bouw.Spijtig van de foto's.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan