Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Mack superliner [wip] - Pagina 8
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 120

Discussie: Mack superliner [wip]

Standaard

Ik krijg sommige foto’s er dus wel op en sommige niet. Ik begrijp het echt niet. Ik doe mijn uploads op dezelfde manier en mijn comments ook. Ik zal de gebruiksaanwijzing om foto’s te plaatsen nog eens moeten lezen op ‘t gemak.

Standaard

Ziet er netjes uit de Mack.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooi gedaan, niet gemakkelijk die decals.
    Groeten,

Michel.

Standaard

Als ik het topic wat doorblader lees ik dat het allesbehalve vlot verliep met slechte pasvorm enzovoorts, maar je hebt het toch tot een uitstekend einde weten te brengen! De decals liggen er heel mooi op.

Standaard

Toch wel ferme bak hoor en mooi gedaan.
    Pascal

Standaard

Tijdje geleden dat ik nog gereageerd heb maar ben wel blijven volgen.
    Vind hem er goed uit zien, zo'n echte show truck.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Een echte amerikaanse showtruck, mooi werk
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Nog een poging, hopelijk zijn de foto’s nu een beetje groter.

Standaard

Hij is wat mij betreft bijna klaar. Wat mij het meest verwondert is dat er geen aansluitingen voor lucht en electriciteit in de doos zitten. Daarom geprobeerd om zelf wat te fabriceren :-)

Standaard

Tja nog steeds hier kleine foto's. Maar het vreemde is als ik een van jou foto's download dat hij wel een groot formaat heeft. Nu zal ik denken dat er een foutje bij het album van het forum lig?

Standaard

Mooi he tja tegenwoordig zitten er leuke bruikbare zaken in een bouwdoos , kijk er naar uit voor het vervolg
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Dit is echt wel een mooi resultaat voor een eerste bouw.Spijtig van de foto's.
    Marc S.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten