Hoofdsponsor

1/24 Mack superliner [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Foto’s met een deel van de cabine erbij. Heb het met plakband aan elkaar gehangen en gezien dat er aan de onderkant van de motorkap en de deur een serieus niveauverschil zit, hoewel de bovenkant goed aansluit. Nu opnieuw gelakt met drie verse laagjes lak en een dag of vijf laten drogen vooraleer we verdergaan.
 
Zo dat ziet er smakelijk uit !, mooie kleur voor een truck :)

Ik zie dat de naad van de slaapcabine deur afgedekt is door de (fraaie) decal.
Ik denk dat je dit kunt bijwerken door zorgvuldig met een vers scalpelmesje in te snijden en dan voorzichtig
met een penseeltje de snede nat te maken met een 'decal softener' (bijv. Microsol SOL) en zachtjes de randjes van de decal in de naad te penselen.

Is maar een idee ?
 
Knap en ben onder de indruk van wat ik zie.
 
Mooi mooi , knap werk , Peter heeft gelijk voorzichtig met een nieuw mesje de naad volgen is dag en nacht verschil
Doe zo verder
Marc
 
Bedankt voor de complimenten. De naad doorsnijden met een mesje ga ik zeker doen.
 
attachment.php
 
We naderen langzaam maar zeker het einde. Nog een paar foto’s. De motor van bovenaan gezien.
 
Detail van de tank. Ook met plakplaatjes.
 
Nog een paar detailfoto’s van de zijkant.
 
En een van verderaf. Er is nog wel wat werk voor mijn eerste brouwsel af is.
Voor mij een moeilijke kit, ik denk dat deze geschikter is voor de gevorderde bouwers onder ons.
Ik vond hem wel plezant om te bouwen.
 
Ziet er een mooie truck uit , en dat voor een eerste :ohmy:
Misschien eens proberen om de truck volledig op de foto te krijgen, zo krijgen wij een duidelijker beeld van je werk ;)
 
Zie het ook maar in stukjes maar ziet er toch wel af uit en als dit de eerste is gaan we nog wat zien van u.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan