Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Mack superliner [wip] - Pagina 10
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 142 van 142

Discussie: Mack superliner [wip]

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Heel mooi gedaan. 100 keer beter dan mijn eerste kit
    Groeten,

Michel.

Standaard

De nieuwe foto’s zijn perfect (een enorme verbetering met de vorige reeks foto’s).
    Het model is heel goed uitgevoerd voor een eerste bouw.
    Dit soort truck mag er net en verzorgd uitzien (sommige chauffeurs behandelen hun truck als hun kindje….), maar misschien kan je in het vervolg toch een subtiele weathering aanbrengen op bepaalde delen van het voertuig (banden en wielen, koppelingswiel voor de aanhangwagen, eventueel uitlaat zijkant cabine, treeplanken…). Zelfs een prima verzorgde vrachtwagen vertoont een zekere mate van slijtage en gebruik. Nu is de truck iets te clean en doet een beetje aan speelgoed denken (opmerking is enkel bedoeld als opbouwende kritiek en doet geen afbreuk aan de prima kwaliteit van het model).
    Ik ben benieuwd naar je volgende project.

Mvg
    airbus56.

Standaard

Als dit je eerste bouw of truck is dan grote dikke proficiat.
    Wat mij wel opvalt is dat het slaapgedeelte van de cabine nogal voorover helt, moet die niet platter (=horizontaal) staan?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Nen dikke proficiat uw 1e bouw goed gedaan
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Gefeliciteerd een hele mooie bouw, ik kijk al uit naar het vervolg
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Amai als dit uw eerste is dan gaan we nog wat zien knap.
    Pascal

Standaard

Bedankt voor de complimenten iedereen.

Modest : de decals zijn er eigenlijk bijna vanzelf opgegaan. weliswaar met de nodige set en sol. Ik had er wel een beetje schrik voor met al die horrorverhalen
    over decals die scheuren en verbrokkelen (zie oa jouw Subaru), maar volgens mij zijn de decals het beste aan de ganse kit :-)

Airbus56: ik heb daar inderdaad over nagedacht, maar ik wil eerst proper leren bouwen vooraleer ik mij aan het weatheren zal wagen.
    De bandjes zijn alleszins al afgeschuuurd om ze niet teveel te laten blinken.
    Ik denk dat er nog veel lectuur aan te pas zal komen voor ik aan weatheren kan beginnen.

Erwin: goed gezien. Het is eigenlijk een beetje dubbel: de slaapcabine sloot zo niet goed aan op het rijgedeelte en daarom heb ik die schuiner geplaatst dan zou moeten.
    Ik vond het wel iets hebben dat het slaapgedeelte er schuiner opstaat, dat maakt de stance een beetje agressiever.

Groeten
    Yves

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten