Hoofdsponsor

1/24 Mack superliner [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Hij is eindelijk af, mijn eerste kit. Of toch af voor mij :-)
Ik plaats nog een paar foto's, genomen met een andere camera en rechtstreeks geupload.
Hopelijk lukt het nu dus wel met de foto's
 
Dit zijn de lucht- en electriciteitsleidingen die niet in de kit zaten en die ik zelf heb gemaakt van stukjes sprue en koperdraad.
 
Dit is voor mij een leerzaam proces geweest, ik heb veel geleerd op deze site tijdens de bouw.
Ook al door de vele interessante how-to's.
Het moeilijkste vond ik het schrijven van het begeleidende tekstje :-)
Laat jullie comments maar komen, ruimte voor verbetering is er zeker.
 
En natuurlijk het allermoeilijkste: het uploaden van foto’s.:D
 
Laatst bewerkt:
Als dit jouw eerste project is mag je er heel trots op zijn ,vooral met die grote decals dat zal niet simpel geweest zijn. Die kabels zijn ook super gelukt. Hoop op een vervolg

Greetzzzz Modest
 
Knap werk, zéker voor een eerste kit, je hebt het duidelijk in de vingers!!
 
Heel mooi gedaan. 100 keer beter dan mijn eerste kit :)
 
De nieuwe foto’s zijn perfect (een enorme verbetering met de vorige reeks foto’s).
Het model is heel goed uitgevoerd voor een eerste bouw.
Dit soort truck mag er net en verzorgd uitzien (sommige chauffeurs behandelen hun truck als hun kindje….), maar misschien kan je in het vervolg toch een subtiele weathering aanbrengen op bepaalde delen van het voertuig (banden en wielen, koppelingswiel voor de aanhangwagen, eventueel uitlaat zijkant cabine, treeplanken…). Zelfs een prima verzorgde vrachtwagen vertoont een zekere mate van slijtage en gebruik. Nu is de truck iets te clean en doet een beetje aan speelgoed denken (opmerking is enkel bedoeld als opbouwende kritiek en doet geen afbreuk aan de prima kwaliteit van het model).
Ik ben benieuwd naar je volgende project.

Mvg
airbus56.
 
Als dit je eerste bouw of truck is dan grote dikke proficiat.
Wat mij wel opvalt is dat het slaapgedeelte van de cabine nogal voorover helt, moet die niet platter (=horizontaal) staan?
 
Nen dikke proficiat uw 1e bouw goed gedaan
Marc
 
Gefeliciteerd een hele mooie bouw, ik kijk al uit naar het vervolg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan