Hoofdsponsor

1/24 Mack superliner [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Die chrome ziet er toch goed uit maar heb de indruk dat het dak van de cabine nog een polish of zo kan gebruiken.
 
Een vraagje: weet iemand waar ik een reserve glaasje kan vinden voor mijn koplampen? Ik ben er eentje kwijt van de vier. Mijn zoontje voor wie ik de truck bouw heeft eens met de sprue gespeeld. Het is een kit van italeri.
 
@erwin: bedankt voor het compliment over de chroom. Wat betreft het dak: klopt, volgt nog, voor de assemblage.
 
Een vraagje: weet iemand waar ik een reserve glaasje kan vinden voor mijn koplampen? Ik ben er eentje kwijt van de vier. Mijn zoontje voor wie ik de truck bouw heeft eens met de sprue gespeeld. Het is een kit van italeri.
Beginnen met een brief of mail naar Italleri te sturen, dan kan je ook Revel eens aanschrijven.
 
Is niet direct mijn ding maar bij gelezen en bravo al voor resultaat en volg in alle stilte.
 
Het ziet er inderdaad al aardig uit.
De chrome is alvast een verbetering..
 
Deze winter een beetje stil gelegen, maar nu toch herbegonnen.
Veel kleine stukjes die opnieuw verchroomd worden.
 
Ziet er beter uit dan de originele versie chroom ;)
 
Hopelijk wel, ik probeer de laagjes zeer dun te leggen, maar de verleiding is altijd groot om ze iets dikker te spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.Het chroom is zo veel beter.
Marc S.
 
Mooi model ! en ondanks de slechte passingen krijg je het toch netjes.

Chroomwerken zien er ook goed uit.

Hoe staat het intussen voor met de Mack ?
 
Mooi model ! en ondanks de slechte passingen krijg je het toch netjes.

Chroomwerken zien er ook goed uit.

Hoe staat het intussen voor met de Mack ?
Dit vroeg ik mij ook af want ziet er toch goed uit.
 
Ik ben er nog steeds mee bezig. Heb alles mooi proberen spuiten en polijsten. Nu komt er een moeilijk stukje, namelijk het plaatsen van de decals. De set en sol staan al klaar. Ik hou jullie zeker op de hoogte van de vorderingen.
 
Beste vrienden, traag maar gestaag bouwen we verder. Ik heb dus geplamuurd, in kleur gezet en gepolijst om alles zo glad mogelijk te maken voor het plaatsen ven de decals. Ik had daarbij echter de fout gemaakt om mijn cabine reeds definitief te monteren. Aangezien je nog moet lakken na het plaatsen van de decals, heb ik deze dan maar terug afgebroken en herspoten.
Om een lang verhaal kort te maken: foto’s.
 
Een foto van de zijkant van de cabine. Panelline al ingekleurd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan