Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Naboo Starfighter[wip]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 21

Discussie: Naboo Starfighter[wip]

Standaard Naboo Starfighter[wip]

Een doosje dat veel te hard aan het roepen was.

De Naboo Starfighter. Officieel: de Naboo N-1 starfighter.
    Een patrouillevaartuig met één zetel, ontwikkeld door het Theed Palace Space Vessel Engineering Corps en gebruikt door de Koninklijke Naboo veiligheidstroepen voor taken zoals defensie, patrouille en begeleiding.
    Heeft een lengte van 11 meter en een maximum snelheid van 1.100 km/u.

Vooral bekend van de film "Star Wars: Episode I The Phantom Menace".

Model op schaal 1:109. Merk Revell.

Bevat een waardeloos borsteltje.
    Bevat 3 potjes acrylverf; er zijn echter meerdere kleuren nodig. Gaan gewoon de voorraad in; ben voorlopig nog altijd een emailverf gebruiker.
    En een klein potje Revell lijm; komt nog wel van pas bij andere projecten. Ik ben momenteel tevreden van mijn plastic cement van Plastic Magic.

De doos:

De achterkant van de doos:

De handleiding:

De onderdelen en decals:

Wordt een klein, maar fijn projectje.
    Laatst gewijzigd door Firewolf; 24-12-17 om 01:12
    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

may the force be with you
    Who dares to teach Must never cease to learn.

Standaard

Ook leuk om dit te volgen heb een enorme voorliefde voor Star Wars maar het bouwen zie ik niet zitten , het is te zeggen ik weet niet waar ik ermee moest blijven geen plaats
    Suc6
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Ook hier een Star Wars fan...veel succes..!!!

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Ziet er leuk uit! Veel bouwplezier!

Standaard

Star Wars joehoe!!
    Voorbije dinsdag The Last Jedi gaan bekijken met mijn zoon, is ons jaarlijke vader-zoon moment.
    Laat maar komen!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

En Erwin is hem de moeite ? Ik zou hem ook graag zien
    Marc

Standaard

Het zijn wel pietluttig kleine onderdeeltjes, amaai.

Ondertussen klein probleempje. Was met pincet bezig met de onderdeeltjes van de cockpit en door waarschijnlijk iets te hard te pitsen, heeft het pilootje ervoor gekozen alleen op avontuur te gaan... dus ergens in mijn werkruimte ligt nu een kleine Skywalker te verhongeren...

Voor het model op zich nog niet zo erg. In plaats van de fighter op de bijgevoegde standaard te zetten, wil ik er toch eerder een diorama van maken waarbij de fighter op de grond in stilstand staat.

Een dryfit voordat het pilootje ging vliegen...

"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    En Erwin is hem de moeite ? Ik zou hem ook graag zien
    Marc
    Als je al die andere al gezien hebt is het een must he Marc.
    Sluit heel mooi aan met de afsluiting van de vorige maar ga niet alles verklappen.
    Gewoon gaan kijken jong en in Antwerpen spelen ze hem zelfs in 4D wat hem nog specialer maakt.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ongeveer een half jaar geleden met veel enthousiasme opengetrokken, maar in de kast beland wegens drukte. Vandaag er me toch eens aangezet. Het waren tenslotte slechts 20 onderdelen, dus veel werk was er in principe niet aan.
    Maar ondanks het kleine aantal onderdelen heb ik toch voldoende foto's gemaakt zodat er iets van bouwverslag kan gemaakt worden.

De cockpit...

Uniek zicht op bovenkant en onderkant tegelijkertijd...

De motoren liggen klaar om bevestigd te worden...

Een R2D2 staat klaar om in te stappen...

Pronkend op zijn tijdelijke sokkel...

Nu moet hij nog in de lakafdeling passeren maar die shift had vandaag geen goesting. Die gaat eerst "The Phantom Menace" eens in stripvorm lezen om ideeën op te doen voor een eventueel diorama voor het model.

Standaard

Moet zeggen, sinds ik op dit forum zit, doe ik regelmatig wel eens iets nieuw. Is een goed teken, zeker?

Voor het eerst ga ik eens masking tape gebruiken voor ik ga schilderen. En het zou mezelf uiteraard verwonderen moest ik niet beginnen met dergelijk klein prutswerk.

De starfighter ligt klaar voor zijn eerste kleur.

Standaard

Succes mate :o)

Standaard

carrosserie afdeling dringend gevraagd om in actie te schieten
    Ben zeer nieuwsgierig hoe hij gaat komen
    grt
    Marc

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Ben zeer nieuwsgierig hoe hij gaat komen
    In principe in de originele kleuren. Al zou een gepimpte Chip Foose versie wel koddig kunnen zijn... misschien eens een idee voor een tweede... in 't sparkling purple...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten