Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal CVL-23 USS Princeton 1/350 [wip] - Pagina 14
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
Weergegeven resultaten: 196 t/m 201 van 201

Discussie: CVL-23 USS Princeton 1/350 [wip]

Standaard

Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van het water.
    Ik heb voor de Niña een gelijkaardig product gebruikt, maar dan doorzichtig.
    Alléé, dat zou het moeten zijn, maar de plaatsen waar het ietsje dikker ligt (+-3mm), daar blijft het nog altijd wit...
    Benieuwd hoe het bij jouw uitdraait

Standaard

Water ziet er goed uit tot nu, bij de eerste foto's van de onderlaag had ik mijn reservaties, maar...

Goede topic beantwoorder

Standaard

Iedereen is welkom in dit topic, bedankt voor de inspirerende reacties! @Peter: dat spinnenweb zit er spoedig aan te komen, eigenlijk:

Na een tweede laag van het product dekt de verf nu overal voldoende en is ze ook een stukje donkerder geworden, zoals gehoopt.

Dit was het eindresultaat na laag 1:

Hier wordt de extra verf aangebracht, net zoals de eerste laag. Die heeft dan wel de kans gehad een paar dagen te drogen.

Uiteindelijk geeft het de gewenste "deep ocean" kleur, maar ik moet nog wel iets aan de zijkanten van het model doen waardoor het kan aansluiten op een nog te bestellen glazen omhulsel. Ik had beter wat rondere afmetingen gebruikt, maar ik moet toch een afstandhouder aanleggen rond de basis zodat het glas niet tegen de verflaag komt als de bak er over gaat.

Standaard

Die wil ik toch wel zien als die af is.
    Mooi werk .
    Pascal

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

Steven, ook al lees ik elke update in dit verslag, is het alweer een poos geleden dat ik mijn bewondering voor je prachtige werk nog eens heb neergepend.
    Al bouw ik enkel schepen is het tot op heden nog niet gelukt je ook maar enige tip aan te reiken om je werk naar een hoger niveau te brengen, wat jij hier laat zien gaat mijn petje echt te boven. Vandaar misschien dat ik zo weinig reageer maar bewondering voor je werk zal ik altijd hebben.
    Veel succes met de afwerking van dit meesterwerk, al vermoed ik dat het einde nog niet voor meteen is.
    Marc

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

De waterwerken zien er nu al goed uit Steven !

Ik kijk al uit naar het totaalplaatje...

groet
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten