Hoofdsponsor

1/35 Tie Fighter 1/35 [WIP]

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.960
Een vader-dochter bouwverslag hier.

Met Sinterklaas had mijn dochter van bijna 6 jaar oud een bouwdoosje gekregen. Het betreft de gemakkelijk en zonder lijm in elkaar te zetten Tie Fighter van Revell op schaal 1/35.

Taakverdeling: dochter zoekt de onderdeeltjes op de sprues (tekening zit bij de bouwbeschrijving) en knipt ze los. Vervolgens snij ik de braampjes van de onderdelen af en drukt mijn dochter de stukjes in elkaar, iets waar ik haar bij help als het niet lukt. Tot nu toe vindt ze het geweldig :)

1. Het kitje:

39170705362_06aeffec92_b.jpg

2. Dochterlief druk aan het werk.

38321817185_7b0a380c1a_b.jpg

3. We zijn al bij stap 4 :8

38321955785_b1814b8bb4_b.jpg
 
Lijkt me een joekel die tiefighter. Papa zal er ook stiekem wel plezier aan beleven.
 
GeweldigKijk die snuit van die lieverd dat spreekt boekdelen , daar doe je het toch voor he
Mooi een modelbouwster in spee
Marc
 
Lees ik dat goed? 1/35? Dat geeft hele leuke mogelijkheden... :D Succes met de bouw!

6vXUATe.jpg
 
Mooie werkzaamheden, zie ze genieten om samen met papa te modelbouwen.
 
Altijd leuk om op deze manier wat quality time te hebben met de kids :)
Hier is het ook zo ;)
 
Kijk, dat is pas leuk met je dochter modelbouwen :D
Ze kijkt wel blij in ieder geval.

Fred
 
geweldig om te zien hopelijk kan ik dit ook ervaren als mijn 2 bengels wat ouder zijn
 
Leuk hé, ervaar ik soms ook met mijn oudste kleinzoon.
 
Hele leuke foto's schitterend om te zien jullie samenwerking
 
Ola heel leuk samen met de dochter bouwen veel plezier samen en veel succes 😉
 
Leuk vader dochter moment
 
Een nieuw sci-fi topic! Top! Ik zet me op de eerste rij alvast.

Omdat ik enkele dagen verlof neem de komende week, speelde ik met het idee om mijn Naboo Starfighter doos open te trekken... heb graag ook wat afwisseling in mijn projecten. Bij deze beslist. Morgen begin ik er ook aan. Als er 2 Corsair projecten tegelijkertijd lopen, mogen er ook wel 2 Star Wars projecten tegelijkertijd lopen... ;)
 
Zeker en vast ben benieuwd hoe deze zal worden zelf zal ik zoiets niet bouwen maar ben enorme fan van Star Wars
marc
 
Dank allemaal voor de leuke reacties! De goede Sint heeft deze doos een paar weken geleden gekocht bij de Action, volgens mij voor 15 euro. Het is inderdaad geen klein kitje.

De kit biedt veel mogelijkheden voor detaillering en betere bouw, betere afwerking et cetera, maar dat is hier natuurlijk niet de opzet.

Alles klikt stevig en goed in elkaar.

4. Samen de cockpit in elkaar drukken (dit kost wat kracht dus moet je samen doen).

27450892519_65e983642c_b.jpg

5. Vriendjes en vriendinnetjes van het plein kwamen geïnteresseerd (en jaloers) kijken hoe mijn dochter met het kniptangetje te werk ging.

38519000984_036bfb48bb_b.jpg

6. Het interieur van de cockpit, dus zonder behuizing (die zit er nog niet op) bestaat uit een stuk of 20 onderdeeltjes. Niet slecht!

38351346615_602232509e_b.jpg

7. Dit geeft een indruk van de grootte.

24365145197_4179c4a5fe_b.jpg
 
Dat wordt inderdaad een indrukwekkend model. Kijk er naar uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan