Hoofdsponsor

1/35 Krupp/Ardelt Waffentrager 105mm leFH-18 [DONE]

Wat een machien!
Het enige dat ik kan aanmerken is dat er een foutje in je tekst geslopen is, je hebt het over 'vervelen' met je foto's, ik zou het eerder verwennen noemen! ;)
 
Da's tof Erik ! Ik was een beetje bang dat het wat te lang begon te duren.
 
Wouter, het was leuk om eens van de begane paden af te wijken. Nu haal ik er eentje van onder het stof om af te werken.
 
Hoe je het ook bekijkt, het blijft een mooie verschijning deze.
Proficiat GUnit
Applaus Applaus
 
Vind het ook een geslaagd project en apart( tof gedaan) Guy grt.
 
Deze is mooi verweerd en gebouwd, de octopuscamo vind ik schitterend gedaan, dat met die metalen randen is niet zo mijn ding, hoewel ik heel goed begrijp vanwaar het komt. Maar je hebt het zolas steeds met beleid aangepakt en het is niet TE geworden...
 
Silenoz, leuk dat dit je bevindingen zijn, vooral dan dat je het toch niet overdone vindt, want het lag wel op de loer, de lasnaden worden door de ene leuk, door de ander minder gevonden.

Pascal, leuk om dat te horen van een goede bouwer !

Fred, bedankt man, dit was opnieuw een superleuk projectje met een zotte kwinkslag.

Beyond, da's een mooie om mee af te sluiten.
 
ben zelf zot van metaalachtige (kleur) randen, hoeken, enz..... en zoals je zegt komt het veel voor dat het overdone is. Ik los dat gewoon op door er gewoon hier en daar een puntje pinwasch op te zetten. Zo krijg je metaalglans die niet ééntonig is maar uit verschillende tinten bestaat. Steekt zo ook extra leven in het model.
Btw : mooi model dat je gemaakt hebt
 
Wat een lelijk ding.....

het voertuig dan ^^.

Guy je blijft me verbazen met je modelbouw kunsten. Ook deze is weer erg mooi uitgevoerd. Ik vind je gele kanon super uitgevoerd omdat daar je verwering meer tot zijn recht komt. De camo is zeer overtuigend aangebracht.

Ik kan niet wachten om je modellen een keer in het echt te zien.

Groet Martin
 
Nou Guy, de camouflage vind ik in dit geval uitermate functioneel, weet je waarom ?

Omdat jij dit foeilelijke apparaat middels vakkundig aangebrachte make-up hebt
omgetoverd tot een echt lekker ding ! (lees prachtig model) :D

mazzels ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan