Hoofdsponsor

1/35 Krupp/Ardelt Waffentrager 105mm leFH-18 [DONE]

Top resultaat die camouflage G,Ga je deze sterk verweren of subtiel houden...😉
 
Dank jullie jongens.

Danny, deze wil ik alleszins zwaarder verweren dan de Pz 38(T). Ik ga voor de WOT look omdat ik daarmee wat kan oefenen op roest, stof, en al de rest. Het zou zelfs ietwat over the top kunnen gaan, ik zie wel, het is allemaal mogelijk met zo'n what if projectje.
 
Voor het serieuze werk begint, nog snel een paar fotokes van de rechterflank in daglicht (nu tijdelijk in promotie mét ZON !!!)

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Speciaal in ieder geval en zeker gedurfde camo chapo grt.
 
Elke keer als ik hier iets opendoe word ik altijd aangenaam verrast
Zelfs het model van de tank vind ik knap , speciaal
Dat heb je weer knap gedaan
grt
Marc
 
Het octopus camo had ik al soms op (King) Tiger II's gezien, maar hier heeft het toch iéts meer moet ik zeggen...
Komt zeer mooi over, precies een slang die over het model kruipt...
 
Beyond, ik heb er mijn eigen draai aan gegeven, al heb ik me wel laten beïnvloeden door de graphics die ik vond op World of Tanks.

Vandaag heb ik niets gedaan, weinig focus daar de beste jeugdvriend van mijn kinderen, de hond van hun moeke, vandaag een erop of eronder operatie moet ondergaan op het moment dat ik dit schrijf. In onze gezinnen zijn de huisdieren volwaardige gezinsleden dus het verdriet kan zomaar ineens heel groot worden als de telefoon gaat. We blijven optimistisch maar zoals gezegd de zin is er even niet.

Gisteren heb ik wel de wielen nog in de rode primer gezet en werden de loopvlakken van een donkergrijs voorzien.
De kleur blijft omdat ik wil proberen om leuke effecten met pigmenten te bekomen.

't Is iets he...
attachment.jpg
 
Tja, die huisdieren, ze zijn een deel van het gezin hé, hopelijk komt het goed.

Prachtig donkerrode kleur op die wielen Guy, mooi strak gespoten ook.
 
Had je de wieltjes eerst zwart gespoten en dan rood in het midden met behulp van een mal ??
 
Erwin, ik heb net telefoon gehad en de operatie is gelukt zonder complicaties, dat maakt dat ik komende nacht weer eens een oog dicht kan doen. Die strakke laag krijg ik door een beetje Clear aan de matte hull red toe te voegen, dat dan verdund met Laquer thinner is ideaal om te spuiten, geen verstoppingen in de nozzle.

Gonsken, zo heb ik dat inderdaad gedaan, handig en altijd vlijmscherp.
 
Blij dat het goed gaat met de hond!
De WaffenTrager ziet er ook goed uit, ondanks dat alle wielen dezelfde kleur hebben :8

Peter
 
Blij dat het goed gaat met de hond!
De WaffenTrager ziet er ook goed uit, ondanks dat alle wielen dezelfde kleur hebben :8

Peter

Jij wil dat ik er nu als reactie een gele tussen steek, clichématig gesproken zou dat moeten bij zo'n what if.
:D:D:D:
 
Opgelucht te lezen dat het goed gaat met de viervoeter, ik ben er ook geen held in. In 47 jaar tijd zijn we nu aan de 5e hond, allemaal sterke terriërs maar het went nooit als je na 15/17 jaar afscheid moet nemen. Maar gelukkig hoef je daar niet doorheen.

Ik volg je, niet om het militaire want dat ligt me niet maar ik loop sterk te denken om de fiat te gaan verouderen, dus je technieken volg ik op de voet.

Salut!
 
Guy , leuk te horen dat jullie trouwe vriend z'n operatie geslaagd is :)
 
Tof dat het met trouwe vriend goed is gekomen.
mooi die wielen grt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan