Hoofdsponsor

1/35 Krupp/Ardelt Waffentrager 105mm leFH-18 [DONE]

das hier gene kattepis he , hier word echt geschilderd met de nadruk op schilderen
waanzinnig knap
Zeg Guy houd nog wat verf over voor 2018 he zeg en een goed eindejaar he en zie da ge proper handen hebt he dat er niet te veel verf aanhangt
Liliane en Marc
 
Dank jullie wel voor jullie attenties.

Marc, ik ga zeker nog wat verf overhouden want ik wil veel gaan doen in 2018. Maar ik kan niet garanderen dat vandaag mijn handen verfvrij gaan blijven. Jij en je geliefden ook het allerbeste voor het nieuwe jaar !
 
Nog wat tijd gevonden om iets te doen.

attachment.jpg

Groeten.
 
Ik ga ook aanschuiven.
 
Zeer mooi resultaat tot zover
 
Merci jongens, ik heb weer wat kunnen verder werken en ditmaal heb ik de turret verder gekleurd. Ik bouwde de kleuren op dezelfde manier op als bij het geschut. De ronde onderkant ervan liet ik gewoon in de rode primerkleur voor wat meer dieptewerking.

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu wordt de hull op dezelfde manier gedaan, primerrood binnenin met een gele buitenkant, de fenders laat ik waarschijnlijk ook rood.

Als dit klaar is kan ik de camo erover zetten, die heb ik ondertussen gekozen.


Groeten.
 
Paintmaster Guy.
Heel mooi gespoten Guy, goed gedaan man.
 
Erwin, dit is allesbehalve moeilijk, het is iets wat iedereen kan. Als je bedenkt dat het licht van boven komt voor het merendeel en de schaduwen meer onderaan zitten, ben je al halfweg. Als je schrik hebt om te abrupte effecten te creëren kan je iets transparanter werken, zodat je meer filterwerking krijgt, waardoor je de nuances toch zachtjes naar mekaar trekt.

De hull in het primerrood gezet, eigenlijk om wat verfbasis te hebben want er komt geel over.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Groeten.
 
Belooft een specialleke te worden met de primer, das gelb en dan nog een camopatroontje dabei... Ik zit op hete kolen Guy!!!
 
Ik dacht dat de Duitsers die kleur veel gebruikte als ondergrond op hun tanks ? mooi in ieder geval en volg met aandacht grt.
 
Dat klopt Pascal, hierover komt straks het geel en daarover dan de camouflage (die best wel opvallend is).
 
zelfs zo is het al knap ook hier is het zoals altijd een moment van genieten en stilletjes kijken alhoewel mijn interesse zover niet reikt kan ik er echt van smullen zo mooi afgewerkt en de manier hoe het hier weeral voor mekaar komt
Marc
 
Marc, ik heb minstens evenveel respect voor jou als ik bedenk hoe gladjes glanzend jij je auto's spuit.

Silenoz, we doen ons best.

Vandaag werd de hull gekleurd, met uitzondering van de fenders die in het primerrood blijven.

attachment.jpg

Ik moet een kleine correctie uitvoeren vooraan bij de fender waar een beetje geel door een kiertje in m'n maskeertape is geslopen.
 
Goed gas gegeven en de camo zit er op. Ik koos voor de zgn. octopus camo. Het gevechtscompartiment werd in de basiskleuren gezet (rek met handgranaten, gasmaskerbussen, bijl...). Hier maak ik tijdens het weatheren foto's van.
Deze tank wil ik afwerken met de look van World of Tanks graphics, dat betekent ondermeer diepe schaduwen en sterke highlights.
Er is al wat verwering toegepast op de buitenkant van de hull en de turret. Het begin is er, nu nog de afwerking.

attachment.jpg
 
Knap werk maar euuuh hoe heb je dat gedaan ?? .. zo'n mooi knap octopus camo
 
Gonsken, ik heb de gele hull gemaskeerd met Blutack rolletjes en dan het rood aangebracht. Daarna schilderde ik de rondjes erop, werd alles in een laagje Clear gezet en paste ik een aantal washes toe.
 
Mmmm, octopus, lekker en ongewoon, écht iets speciaal.
 
Speciaal zo'n octopus-camo, knap gedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan