Hoofdsponsor

1/35 Krupp/Ardelt Waffentrager 105mm leFH-18 [DONE]

Guy met de zaal huren wat gierig geweest zeker maar zal wel in de deuropening blijven staan;):D
 
Huh een papieren panzers ... nu val ik echt van mijn stoel hoor.
 
Huh een papieren panzers ... nu val ik echt van mijn stoel hoor.

Paper panzers zijn diegene welke enkel op papier hebben bestaan (ontwerp), of waar er maar enkele prototypes van zijn gemaakt ;)
 
Al goed dat ik nogal ne grote ben en over jullie heen kan kijken , maar van dat rechtstaan gaan mijn benen toch wat pijn doen
Marc
 
Nou mannen, ik ga een sjekkie roken en hang mijn hoofd wel door het dakraam naar binnen, warme winterkleitung und 3 mahl Tachenofen hab ich auf stock. Zal me ook ontfermen over de sneeuw op het dak.
Dus er is een smal plekkie voor nieuwkomers vrij. Denk dat het toch een zit word van een paar dagen.

En hier in het Dortse oefenen we regelmatig om, op het dak te zitten:D:P
 
Nou mannen, ik ga een sjekkie roken en hang mijn hoofd wel door het dakraam naar binnen, warme winterkleitung und 3 mahl Tachenofen hab ich auf stock. Zal me ook ontfermen over de sneeuw op het dak.
Dus er is een smal plekkie voor nieuwkomers vrij. Denk dat het toch een zit word van een paar dagen.

En hier in het Dortse oefenen we regelmatig om, op het dak te zitten:D:P

Dan ga ik ook maar volgen, op mijne kant pas ik er wel tussen. :D

Mooi bouw ben benieuwd hoe je verder gaat
 
Hey,

Een specialleken, da's altijd genieten en zeker in Guy zijn handen.
Je denkt aan een speciale camou, mmmm, iets met roze ondergrond met gele stippen en vierkante champions in het groen.... zoiets, of gaat het toch iets meer warcolors zijn.... ;à :))
 
Swaken, zo gek ga ik 't niet maken, champignons worden het niet. Maar wel iets waarmee ik kan experimenteren.
Erik71, Aris, Marc, Makamba,...bedankt voor het binnenspringen.
Xavier, bedankt voor de toelichting vriend. Gonsken, voilà sé !

Trouwens : IEDEREEN FIJNE KERST GEWENST !
 
Laatst bewerkt:
Een tussen-kerst en Oudjaar door-update voor de verandering. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit kitje. Alles past nagenoeg perfect en natuurlijk, het zou geen Trumpeter zijn mochten er nergens knoerten van sinkholes te vinden zijn. De bouwinstructies voor de LeFH 18 zijn simpel en de onderdelen niet verknipt tot tientallen minuscule onderdelen waar alleen het tapijtmonster beter van wordt. Hierdoor is het ook allemaal een stuk sterker om te manipuleren tijdens het schilderen straks. Deze doos laat zichzelf vlekkeloos bouwen, ik dien enkel nog wat pe te verwerken (ophanging van de fenders) en de andere rupsband. Daarnaast nog wat granaathouders en granaten prepareren. Dat alles is voor morgen en ik voorzie dat ik snel weer aan het pistoolschilderen kan.

attachment.jpg
 
Paper panzers zijn diegene welke enkel op papier hebben bestaan (ontwerp), of waar er maar enkele prototypes van zijn gemaakt ;)

aaaah je bedoelt dus iets wat op plan ontworpen is maar toch niet echt van papier gebouwd gaat worden ???
er bestaat zoiets als papier modelbouw ...
 
gonsken, het gaat om types die bij de Duitsers tegen het einde van de oorlog in planvorm op de tekentafels lagen, met de bedoeling ze alsnog in de strijd te gooien als ultieme redmiddelen.
 
Ziet er een mooie cleane kit uit Guy, laat je maar goed gaan bij de schilderwerken.

@ Gonsken: volledig papieren tanks bestaan ook hoor, je kan er zelfs vinden in free download die je dus zelf en gratis kan afprinten.
Is dan meestal geen 1/35 maar kleiner.
 
Hey,

Knappe bouw, zat de metalen loop erbij bij de doos of is dit AM???
Benieuwd naar de camouflage.... ;)
 
Dank je Erwin, het begint te jeuken om eraan te beginnen.

Swaken, de loop zat er gewoon bij, net als een klein fretje pe. Het is niet de meest imponerende kit maar die soberheid hoort gewoon bij het modelletje. Het zijn vooral de grote strakke vlakken die iets leuks kunnen opleveren.
 
En toen was er toch wel verf zeker ! Vandaag heb ik me bezig gehouden met het maken van een eigen creatie Dunkel Gelb. Ik wil een frisse heldere schietbuis in de open koepel die hoogstwaarschijnlijk binnenin in de rode primer zal komen te staan. Ik wil een maximum aan diepte creëren door met sterke kleuren te werken, helder licht en diepe schaduwen met als gemene deler verfschade, vettigheid, zand en weet ik veel welke andere troep.

attachment.jpg

attachment.jpg

Morgen maak ik m'n eigen rode primer, alles kan immers met zo'n what if project. De draaischijf onder het geschut komt in deze kleur.

Groeten.
 
yep dat is hier weer prijs amai grt.
 
Mooie paintjob in ieder geval, dit is weer een goede basis om je creativiteit op los te laten!!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan