Hoofdsponsor

1/24 Chevy `41 Pick-up [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooitje, geen chrome streep in het midden van de motorkap?
 
Dat spuitwerk is toch telkens af hoor mooi grt.
 
Bedankt voor reacties mannen.

@Erwin, Inderdaad die klassiekers hebben in mijn ogen heel wat meer te bieden dan de moderne strak gelijnde automobielen.

@Roy, Ja ik kan soms ook gewoon een standaard model in elkaar steken :) Over de koplamp dat is geen lensvervorming hij zit gewoon scheef, gelukkig is met vernis vast gezet dus morgen even de nagel achter het randje van de lens en hij is eruit, en als ik dan toch daar bezig ben even een zwart washje tussen de grill en spatbord laten lopen want daar is wat chrome in gelopen zag ik onder een bepaalde hoek. En ik maar denken dat ik alles had nagelopen :(

@Silenoz, Nee niet bij deze maar had wel gekund want op foto`s zijn met en zonder chrome randje te vinden hetzelfde met chrome en zwarte spiegels dus ik had een keuze pakket :)

Ik vergeet meestal de helft te vermelden maar de cabine was tijdens de foto`s nemen weer eens los gekomen en dat was een onderdeel waar wel iets schuurwerk aanzat om de motorkap naadloos te laten aansluiten, nu is er een stevige naad te te zien dus nog wat extra werk :( Dus ga hem nu maar vastzetten met een 2K lijm dan komt hij zeker nooit meer los.
 
De laatste dingen gecorrigeerd, koplamp recht gezet, ramen gezeemd en de cabine na een gevecht weer op de juiste plek gezet zodat de motorkap weer netjes aansluit.

441341cc1b75c7de53a064622efaf225.jpg

a94bee4b6ddd5b55c5350e4528d3a94c.jpg

5ad44c83fa561ce989d1fa35e6c6828f.jpg

79344b89c31f2315529870b31dbd28ae.jpg

7aa461a50c4f61253114fba1c8c860c8.jpg
 
prachtig , ik krijg dikke goesting om ook zo eentje te bouwen zo mooi
Proficiat Ron
marc
 
Bedankt Marc en wat hou je tegen ;) Eens een echte wagen bouwen kan geen kwaad he :laugh::laugh:
 
Bedankt Roy en je ziet dat er toch wel wat met oomerkingen word gedaan ook al laat ik het meestal achterwege om naderhand nogmaals foto's te plaatsen met de correcties. Ik ben gewoon lui :)
 
Mooie ouwe rakker geworden.
Heb momenteel een Foose-versie in de startblokken staan.
 
Mooie eindfoto's van een mooi model. Zeer goed gedaan!

Grts,
Joost
 
Thnks mannen :)

Juteke 11 Er lig hier ook nog een Foose Cadillac te wachten alleen jammer dat het een cabriolet is wat ik niet wist en als ik een ding haat :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan