Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/8 Fresh from Hell [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24

Discussie: Fresh from Hell [wip]

Standaard

Ben echt benieuwd hoe je dat gaat aanpakken Alain 😉
    veel succes der mee 😉

Standaard

Die wielen zijn dat 2 helften van 1 wiel of voor en achterwiel, ik vraag dit omdat de spaken anders zijn.

Ik ben ook benieuwd naar de 'lava werkzaamheden' lijkt me ook leuk om op een ratrod à la Steve Darnell (die vent van Strip 'n Rip op Discovery) te doen.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Danny, ik zal je zeker op de hoogte houden van de vorderingen.

Erik, dat zijn de 2 helften van het achterwiel. Het voorwiel is groter. Steve Darnell ken ik niet maar ik zal er wel eens over opzoeken, een ratrod of -bike vind ik super.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Testfase: even geprobeerd met putty die hier nog ligt (gebruik ik niet graag wegens giftig - groot doodshoofd op de verpakking) om eens te zien als dit het juiste effect geeft. Morgen, na voldoende drogen, nog wat bijwerken waar nodig en zwart verven. Indien niet geslaagd kan het er weer afgekrabd worden. Het kleur (lava - gloeiend metaal) zal ik morgen ook nog eens herbekijken, nu veel te moe wegens maar 4 uur geslapen vorige nacht.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Niet echt wat ik voor ogen had, morgen er weer afkrabben en iets anders proberen. Maar eerst nog eens met een grijze drybrush proberen.

Standaard

Ghost Rider van Marvel kan mss ook nog inspiratie opleveren; is ook een chopper. Ooit verfilmd met Nicolas Cage in de hoofdrol.
    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

Hopelijk smelt de plastiek niet bij die hitte uit de hel ....
    Flauwe mop maar zeker succes met je bouw ik kan niet zeggen dat ik niet benieuwd ben.

Groetjes,
    Rudy

Goede topic beantwoorder

Standaard

Terwijl de vernis van Road Boss droogt is het de beurt aan deze om uit de kast gehaald te worden en er aan verder te werken.

De titel blijft en het concept van kleuren ook maar ik zal proberen om er wat aan de verbouwen, richting MadMax bikes:

https://www.google.com/search?q=mad+...w=1279&bih=619

We zien wel hoe en wat.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Verbouwen zal niet lukken, de bouw is al te ver gevorderd. Het zal dus bij een speciale paintjob blijven.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten