Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 king tiger [wip] - Pagina 7
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 107

Discussie: king tiger [wip]

Standaard

Bedankt voor compliment en doen verder ons best in deze.
    Voorlopig stand van zaken.
    dryfit van roosters en bovenstuk tank wat schijnt te kloppen.
    binnenwerken die nog moeten bij gekleurd en verweerd worden

Standaard

Wauw Pascal makker,hetgeen je hier laat zien is bewonderendswaardig..zoals vele hiervoor reeds vele hebben opgemerkt...je gaat op relatief korte tijd met enorme stappen vooruit in je kunsten!!Als dit oefenen is,dan staat er ons nog veel moois van jou te wachten...
    Doe zo voort makker..Great Work!!!

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Weeral mooie voortgang.

Standaard

Dank u.
    De vering gaf mij vraagtekens en heb het dan maar vervangen je ziet die later toch nooit meer maar de terugslag werkt.
    Voor de rest foto's.

Standaard

Moet dat stelwiel niet precies verticaal staan? Perfecte (onderlinge) uitlijning van de diverse onderdelen is zeer belangrijk voor de bij de kijker beoogd te verkrijgen illusiewerking. Mocht de iets schuine positionering correct zijn, vergeet dan deze opmerking.

Verder ziet alles er keurig en met plezier gemaakt uit.

De laatste foto’s zie ik trouwens niet verschijnen, maar dat ligt misschien aan mijn telefoon.

Standaard

Mooi en knap getoond maar ook hier zie ik de laatste foto's niet
    marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Heb eens nagekeken Roy en schijnt toch te kloppen al weet je met mij nooit maar de kit geeft geen speling cadeau maar alles past wel voor het ogenblik al heb ik de turret laten vallen maar de schade van binnen bleef beperkt en te herstellen.
    Ik zie al de foto' en begrijp niet dat je die laatste niet kan zien..
    Bedankt Marc.

De loop en de turret alsook de luiken en rupsen zijn nog los en afneembaar.

Standaard

Dit is resultaat maar vanaf maandag is het alles of niets met het spuiten camo .

Laatst gewijzigd door Pascal; 12-01-18 om 12:40

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Die camo zit er mooi op Pascal, de lichte vlekjes op de verschillende vlakken maken het tot een sprankelende vertoning.

Standaard

Miljaar Pascal, jij gaat nogal vooruit man !! Mooie camo, strak gespoten.

Heb een beetje moeite met de schade aan het voorste deel van de track guards zoals op foto 3.
    Meestal als er schade te zien is dan komt dit doordat de tank bij het vooruit rijden ergens bleef haperen maar dan is de schade van voor naar achter. Nu is ze van achter naar voor en lijkt het dat ze pas is aangebracht toen het deel al open stond want achter dit deel is er geen schade te bespeuren.
    Misschien je referenties eens nakijken, weet niet waar je je op gebaseerd hebt om die schade op die manier aan te brengen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Dit neem ik als een mooi compliment en geeft moed voor meer.
    Erwin ik start topic diorama met deze tank en daar kan je de schade zien .

Standaard

Pascal heel mooi resultaat
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

moet ik hier nog iets neerpennen ? Dan zal weeral zijn van wow , tof , ongelooflijk of goe gedaan wel het is ******** ( sorry ) nog waar ook nog
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Pascal, ik heb zojuist de foto's gezien in je dio topic "Ardennen '44"
    Nu begrijp ik dus waarom je die schade hebt aangebracht en je hebt deze heel mooi nagemaakt. Als ik toch een opmerking mag formuleren dan heb ik de indruk dat de hoek van het paneel iets meer rechthoekig zou mogen zijn waar het nu wat gebold staat. Tevens zie ik op het paneel daar achter precies een uitloper of streep wash die wat storend is.

Wat ik echter niet goed snap, en dat ligt niet aan jouw maar aan de foto van de echte tank, is hoe dat paneel er in werkelijkheid op zat. Het is een bescherming voor de tracks en kon naar boven geklapt worden in een hoek van 90°. Geen probleem mee maar als ik het op de foto bekijk en ik zou het opnieuw 90° naar beneden klappen dan lijkt het mij alsdat een deel van die bescherming tegen de track zou slepen.
    Daar ben ik nog niet aan uit, zal de foto nog beter moeten bestuderen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten