Hoofdsponsor

1/35 king tiger [wip]

Miljaar Pascal, jij gaat nogal vooruit man !! sdfkkjskng Mooie camo, strak gespoten.

Heb een beetje moeite met de schade aan het voorste deel van de track guards zoals op foto 3.
Meestal als er schade te zien is dan komt dit doordat de tank bij het vooruit rijden ergens bleef haperen maar dan is de schade van voor naar achter. Nu is ze van achter naar voor en lijkt het dat ze pas is aangebracht toen het deel al open stond want achter dit deel is er geen schade te bespeuren.
Misschien je referenties eens nakijken, weet niet waar je je op gebaseerd hebt om die schade op die manier aan te brengen.
 
Dit neem ik als een mooi compliment en geeft moed voor meer.
Erwin ik start topic diorama met deze tank en daar kan je de schade zien .
 
moet ik hier nog iets neerpennen ? Dan zal weeral zijn van wow , tof , ongelooflijk of goe gedaan wel het is ******** ( sorry ) nog waar ook nog
Marc
 
Pascal, ik heb zojuist de foto's gezien in je dio topic "Ardennen '44"
Nu begrijp ik dus waarom je die schade hebt aangebracht en je hebt deze heel mooi nagemaakt. Als ik toch een opmerking mag formuleren dan heb ik de indruk dat de hoek van het paneel iets meer rechthoekig zou mogen zijn waar het nu wat gebold staat. Tevens zie ik op het paneel daar achter precies een uitloper of streep wash die wat storend is.

Wat ik echter niet goed snap, en dat ligt niet aan jouw maar aan de foto van de echte tank, is hoe dat paneel er in werkelijkheid op zat. Het is een bescherming voor de tracks en kon naar boven geklapt worden in een hoek van 90°. Geen probleem mee maar als ik het op de foto bekijk en ik zou het opnieuw 90° naar beneden klappen dan lijkt het mij alsdat een deel van die bescherming tegen de track zou slepen.
Daar ben ik nog niet aan uit, zal de foto nog beter moeten bestuderen.
 
Erwin: Ik had de uitloper ook gezien en is verwijderd.
Met de beschadiging durfde ik niet verder te gaan omdat de plastiek te dik was en dit gedaan heb met een aansteker om deze vorm te krijgen .
Verder bedankt aan allen om te kijken en is mijn avontuur in deze is voorbij waar ik best tevreden over ben met het behaalde resultaat . De camo is los uit de hand gespoten en viel best mee wat het voordeel gaf dat je alles kon aansluiten.
Deze mag afgesloten worden daar eventuele verder verwering in het diorama zal gebeuren grt.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan