Hoofdsponsor

1/35 king tiger [wip]

Dat is wel zo Roy.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Als je eens wat aanpassingen wilt doen Pascal, ik ken een paar kitjes waar ik zelf gefrustreerd van wordt.
Knap werk tot nu, al is tweede wereld oorlog niet echt men ding
 
Jan :dat is hier meer werk dan waarvoor ik getekend had maar vind er raar genoeg toch een groot plezier in.
wat verwering en vuil, olie ,diesel enz. zal het stilvallen tot na de kerst maar ga wel blijven kijken want dat kan ik toch niet laten.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Ik weet niet of het helemaal 100% strak is op alle vlakken, maar dat is denk ik ook niet je bedoeling bij deze bouw en het algemene plaatje is zeer overtuigend. Je zet echt een prachtig interieur neer, niet alleen doordat het een goede kit is maar ook doordat je je kunsten erop los laat en open blijft staan voor kritiek en de tips die je krijgt ook daadwerkelijk toepast daar waar je er iets in ziet.

Mooi om te zien.
 
Dat gaat hier vooruit! Mooie bouw!
 
Schitterende voortgang, Pascal.
Ben benieuwd naar de eerste update van 2018.

Peter
 
Ik zie reeds interessante effecten hier en daar.
 
Bedankt mannen .
Het is echt spelen met wat ik lees en ondervind om een gebruikte situatie te schetsen zonder te ver te gaan want zo oud zijn die tanks niet.
Maar het blijft een zeer prettig spel van leren en ben er met veel plezier terug aan begonnen.
De witte vlekjes zijn stof die ik nu pas opmerk en heb verwijderd.(stofzuigen helpt:wacko::huh::sleep::D)

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Heb gezien dat ik ook een klein decal ben kwijt gespeeld van instrumenten bord (oeps)
 
Mooi weer Pascal, het begint er weer echt realistisch uit te zien.
 
Mooie werken weer Pascal, laat je bovenkant los van de tank zodat je je werk nog kan bewonderen?
 
Heel mooi werk Pascal komt geloofwaardig over het interieur,persoonlijk zou ik de radio nog voorzien van de nodige kabels zo breng je nog wat meer details om te bekijken😉...
Deze vraag stelde ik me ook of je het interieur gaat laten bewonderen of niet....
 
Hey Pascal dat ziet er voortreffelijk uit hoor , die witte vlekjes dat heb je met dichtbij fotografie of macro he het is zeer verraderlijk je ziet er letterlijk gewoon alles op
Marc
 
Dank u mannen en neen er zal niets meer van te zien zijn omdat het leren is en gelijk fun Het is de buitenkant die zal beslissen of ik een klein diorama maak of niet.
Om de draden te zoeken en te plaatsen is nog wat te veel van het goede en daar ben ik nog niet klaar voor.
Voor mij is dit een verkenningsronde of het mij bevalt met interieur en compleet bouwen grt.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Knap werk, jammer dat het daarna verdwijnt.
Ook al weet de bouwer dat het er is, persoonlijk vind ik het verloren moeite.
Als men het later via een luik of munitie gat nog kan vermoeden oke, maar helemaal verborgen dan kan men beter meer tijd in zichtbare details steken.
Is mijn persoonlijke visie natuurlijk
 
heb toch een vraagje ivm de obus kleur... normaal zijn ze van geel koper met diverse explosief/kop/patroon kleuren.
soms zitten een tiental obussen in groene kleur (kleur kop weet ik niet) .. speciaal munitie ??
 
Die video's dewelke Peter hierboven meegeeft, tonen hoe alles zichtbaar getoond kan worden. Maar de beslissing is natuurlijk aan Pascal.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan