Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 probeersels, verbouwingen en andere 1/35 conversies en schilderwerken. - Pagina 3
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 51

Discussie: probeersels, verbouwingen en andere 1/35 conversies en schilderwerken.

Standaard

ik heb tussendoor nog een beetje aan deze 1/35 figuurtjes gewerkt

misschien toch nog proberen om een andere boma te maken

Standaard

De staande man vind ik erg overtuigend. Schoon débordeurken (trui) ook. Broek mocht iets minder bleek vooraan.

De bomma haar gezicht zou er iets ouder mogen uitzien als dat nog mogelijk is. Indien deze pose met haar hand op de schouder van de zittende man zou blijven dan zou ik aanraden haar vingers wat te plooien zodat haar hand werkelijk over zijn schouder ligt.

Met de verdwenen arm van de zittende man vraag ik mij al een tijdje af wat er kan verkeerd aan zijn en ik denk dat het komt door de dikte van de opgevouwen mouw die omhoog steekt. Toen ik kind was heb ik een man gekend die een onderarm verloren was en ook bij hem was de mouw van zijn vest opgevouwen en vastgemaakt met veiligheidsspelden. Die opgevouwen mouw is natuurlijk maar zo dik als de dubbele dikte van de stof en ik denk dat dit hier nog wat te veel is, op zicht op deze foto lijkt het eerder een worstje.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten en schrijven maar wil je toch maar mijn bevindingen meegeven.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Die ruitjes op zijn trui zijn echt de max en zal zeker ook zulke pogingen wagen .
    Uw werk doet steeds zin krijgen om ook te gaan experimenteren in de toekomst.
    Tijd is onze vijand (de dagen zijn toch wel kort in de modelbouw )
    Mooi allemaal Jan maar ben het wel eens met Edwin grt.

Standaard

Knap gedaan!

De mouw vind ik ook iets onnatuurlijks hebben.

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Dat noem ik geslaagd Jan , menig modelbouwer zou zeker met zo'n niveau op deze schaal al heel tevreden zijn met dit resultaat , ..... ikke ook trouwens

Standaard

Bedank voor de eerlijke mening, de boma heeft een nieuw gezicht gekregen. Als ze droog is ook nieuwe kleur.
    De Opa zijn arm is zo een ding, persoonlijk denk ik ligt het aan mijn fotograferen ligt voor 90% en 10% aan echt te dik. Maar optisch gezien op de foto hebben jullie gelijk.
    Ik moet er nog eens over nadenken of ik er terug de scalpel inzet.

Standaard

Heb een nieuw gezicht voor oma proberen te maken, de hand zal ik op de schouder van de opa maken.
    IK denk dat het de gemakkelijkste manier zal zijn.

een beetje knutselwerk is er nog aan vrees ik

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Ik zou die opgespelde mouw even bijsnijden Jan, voor het overige vind ik de figuren vooral als geheel erg tof bij elkaar passen.

Standaard

De bomma heeft nu serieuze bolle kaken Jan.
    Kan je nog enkele rimpels aanbrengen in het voorhoofd? zal helpen bij de veroudering.

Standaard

aan de mouw dus nog effe gesneden, heb vandaag begonnen met nog een oma

Standaard

blijft knap wat je uitsteekt grt

Standaard

Ikzg altijd je moet het maar kunnen zeer mooi

Standaard

dat gezicht ziet er inderdaad al "ouder " uit .
    Met middeleeuwse groeten Nicolas

Zorg ervoor in moeilijke omstandigheden uw kalmte te bewaren !

Standaard

heb een beetje verder gewerkt

Standaard

Mooie koppen Jan.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten