Hoofdsponsor

1/35 probeersels, verbouwingen en andere 1/35 conversies en schilderwerken.

Knap gevonden om de arm enkel door een mouw te vervangen ;)
 
dank u
Heb vandaag iets verder gewerkt aan de Belgische UNPROFOR soldaat, heb een nieuwe arm gemaakt, de broek een beetje aangepast en de twee munitietassen toegevoegd

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

wordt vervolgt
 
Heb ondertussen een beetje verder geprobeerd aan deze twee figuren.

attachment.jpg
attachment.jpg

komt stilletjes in de buurt van wat ik voor ogen heb
 
Laatst bewerkt:
Eerst even over het schilderwerk van de vorige serie figuren, die zijn dus echt de max geschilderd, geweldige kleuren, heerlijke penseelvoering, licht donker...vakwerk. De sculptjes/conversies komen ook wel in orde, dat vergt tijd die je gegeven is.
 
Dank je Guy
Heb ondertussen verder geprobeerd en aangepast, maar zoals zo veel het is in kleine stapjes maar denk dat het in de goede richting evolueert attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
toch prachtig dat je zulke mooie schilderwerkjes maakt
 
Hey,

Da's hier toch andere koek zulle.... knap werk dat je doet...;)
Ik zie me dat nog niet onmiddellijk doen, als de stash wat mindert misschien eens proberen... :)
 
Klasse werk jan altijd heel leuk maar ook zo interessant om jou werk te volgen 👏👏👏
 
Knap werk, lijkt me niet simpel, maar het zal zo met alles zijn , oefening baart kunst. Proficiat!
 
ik heb tussendoor nog een beetje aan deze 1/35 figuurtjes gewerkt

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

misschien toch nog proberen om een andere boma te maken
 
De staande man vind ik erg overtuigend. Schoon débordeurken (trui) ook. Broek mocht iets minder bleek vooraan.

De bomma haar gezicht zou er iets ouder mogen uitzien als dat nog mogelijk is. Indien deze pose met haar hand op de schouder van de zittende man zou blijven dan zou ik aanraden haar vingers wat te plooien zodat haar hand werkelijk over zijn schouder ligt.

Met de verdwenen arm van de zittende man vraag ik mij al een tijdje af wat er kan verkeerd aan zijn en ik denk dat het komt door de dikte van de opgevouwen mouw die omhoog steekt. Toen ik kind was heb ik een man gekend die een onderarm verloren was en ook bij hem was de mouw van zijn vest opgevouwen en vastgemaakt met veiligheidsspelden. Die opgevouwen mouw is natuurlijk maar zo dik als de dubbele dikte van de stof en ik denk dat dit hier nog wat te veel is, op zicht op deze foto lijkt het eerder een worstje.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten en schrijven maar wil je toch maar mijn bevindingen meegeven.
 
Die ruitjes op zijn trui zijn echt de max en zal zeker ook zulke pogingen wagen .
Uw werk doet steeds zin krijgen om ook te gaan experimenteren in de toekomst.
Tijd is onze vijand (de dagen zijn toch wel kort in de modelbouw )
Mooi allemaal Jan maar ben het wel eens met Edwin grt.
 
Knap gedaan!

De mouw vind ik ook iets onnatuurlijks hebben.
 
Dat noem ik geslaagd Jan , menig modelbouwer zou zeker met zo'n niveau op deze schaal al heel tevreden zijn met dit resultaat , ..... ikke ook trouwens ;)
 
Bedank voor de eerlijke mening, de boma heeft een nieuw gezicht gekregen. Als ze droog is ook nieuwe kleur.
De Opa zijn arm is zo een ding, persoonlijk denk ik ligt het aan mijn fotograferen ligt voor 90% en 10% aan echt te dik. Maar optisch gezien op de foto hebben jullie gelijk.
Ik moet er nog eens over nadenken of ik er terug de scalpel inzet.
 
Heb een nieuw gezicht voor oma proberen te maken, de hand zal ik op de schouder van de opa maken.
IK denk dat het de gemakkelijkste manier zal zijn.
attachment.jpg

een beetje knutselwerk is er nog aan vrees ik
 
Ik zou die opgespelde mouw even bijsnijden Jan, voor het overige vind ik de figuren vooral als geheel erg tof bij elkaar passen.
 
De bomma heeft nu serieuze bolle kaken Jan.
Kan je nog enkele rimpels aanbrengen in het voorhoofd? zal helpen bij de veroudering.
 
aan de mouw dus nog effe gesneden, heb vandaag begonnen met nog een oma

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan