Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Erik's hobbyzolder
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Erik's hobbyzolder

Standaard Erik's hobbyzolder

Ik had het al wel eens laten vallen, ik moest steeds aan de eettafel werken, opruimen om te eten, terug uithalen om verder te doen, ... dus werd er enkel gewerkt als ik wat langer de eettafel kon bezetten, nooit voor een uurtje want uithalen en opruimen ben je al 3/4 van je uur kwijt.
    Maar vorige week is de mijn jongste dochter bij haar vriend ingetrokken, ik zat daar niet op te wachten, zeker niet omdat haar vriend 80 km van bij ons woont. Maar ja kleine meisjes worden groot en trekken de wijde wereld in...

Dan maar van de nood een deugd gemaakt, wat gaan shoppen in een Zweedse winkel en haar kamer omgedoopt tot hobbykamer voor mij.

Langs de ene kant staat mijn werktafel, ondertussen al wat aangepast, zo staat mijn laptop op het verhoog rechts als ik aan het werk been.

De andere kant is voor het airbrushen, de afvoer van van de spuitcabine kan door de velux naar buiten. Ook staat er nu een stoel bij (die op de volgende foto staat).

Op de foto nog een lege tafel, maar ondertussen verlichting voorzien en de dremel ligt klaar, ook twee stoelen hier voorzien, vandaag al eentje gebruikt door mijn zoontje van 9 jaar voor zijn modebouwproject, houten boot(je).

Al de rommel die je niet op je tafel(s) wil, moet ook ergens in...

Zo nu kan ik aan de slag, het verslag daarvan vind je in het betreffende topic.... voorlopig deze http://www.modelbouwen.be/threads/15...Charleston-wip , nu daar gauw wat gaan schrijven

Standaard

Daar heb je een mooie ruimte Erik.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Mooi hobbyplekje Erik, ruimte genoeg om aan de slag te gaan!!
    Grtz.

Ivan

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Gezellig en praktische hobbyruimte

Standaard

leuke hobby kamer! Als je de ruimte hebt, kan je ze maar gebruiken, toch.

Standaard

Echt iets wat je nodig hebt en dat is een eigen ruimte.Ik heb ook nog aan de eettafel gewerkt en het opruimen word je snel beu.Nu ik ga verhuizen zal ik een eigen kamertje hebben dat ik naar mijn eigen zin kan inrichten.Heel mooie werkplaats die je hebt daar ga je uren kunnen genieten als je aan het bouwen bent.
    Marc S

Standaard

Wow Erik knap man nu zijt ge ineens verlost de eetkamertafel knap hoor , daar zit ge rustig kan je misschien uw relaxzetel er ook nog zetten voor als het even te veel word
    Tof echt waar
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Wow Erik knap man nu zijt ge ineens verlost de eetkamertafel knap hoor , daar zit ge rustig kan je misschien uw relaxzetel er ook nog zetten voor als het even te veel word
    Tof echt waar
    Marc
    Rechts van de 'lege tafel' staat er nog een tweezits-zetel die m'n dochter niet mee wou nemen, ik kan dus even gaan liggen.
    Nu nog een ijskast met frisse pintjes, alhoewel dan wordt er niet veel meer gemodelbouwd denk ik, pintjes en mijn pijnstilling, dat lig ik KO in die zetel....

Standaard

Dat is niet KO, dan zijt gij uw aan het "beraden" en een bouwplan samenstellen...
    Hele mooie hobby ruijmte
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Prachtige hobbykamer Erik 😉
    GROETEN Marnic

Standaard

Knie beschermers blik en borstel voor wegspringers en je kan starten.
    Wat een mooie ruimte grt.

Standaard

Zie allemaal mooie ruimtes voorbij komen en ik maar klooien aan eet tafel

Standaard

Bedankt voor de fijne reacties!

@Ron, ik ken het gevoel, als je ooit een hobbykamer zal hebben is de voldoening des te groter.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten