Hoofdsponsor

Anders / onbekend Winterdorpje

Ivan75

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 dec 2010
Berichten
190
De voorbije dagen samen met onze jongste zoon een klein winterdiootje gemaakt. Een reeks huisjes hadden we al lang, en stonden mooi(niet dus) naast elkaar op een stuk isomo...Nu had onze zoon een set huisjes meegebracht uit de action met de bedoeling om er een heel dorp mee te maken.

Wij dus aan de slag om alle huisjes te plaatsen, figuurtjes en accesoires. Nog een dichtgevroren vijvertje toegevoegd en vooral veel poedersneeuw(ook van de action).

De schalen van de huisjes komen niet overeen,...maar hey het vrouwtje is super content. En met de verlichting ziet het er best ok uit.

Onze zoon vond het heel leuk en het smaakt mogelijk naar meer zei hij...let's hope!!!

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Goed he , is eens iets anders he
Ik ga er vandaag ook aan beginnen met versiering
Marc
 
Ik kan dat soort tafereeltjes wel waarderen, gezellig :)
 
Altijd wel leuk zo`n dorpje in deze tijd van het jaar.
 
ik ben met een duitse getrouwd, ik woon dus 2 maand per jaar in een kerst winkel.
mooi gemaakt, welkom in de club
 
nice job !!!! en mss gaat uw zoon gouden medals winnen :P
 
Plezant en mooi gedaan grt.
 
Mooi en gezellig dorpje....wanneer was de kerstmarkt ook alweer? we komen af...😊😊😊
 
Mooi gedaan, ik mis alleen een kraampje met grote kommen Gluhwijn ;)
 
Bedankt voor de leuke reacties mannen!!

@Erik71: dat kraampje glühwein heb ik dan liever op schaal 1:1, dan kan marnic ook ineens langskomen voor een drankje...
 
Hier bij ons hebben we ook zoiets er is zelfs een kraampje bij met gepofte kastanjes en daar moet je iets insteken om op te branden ( gloeit als een sigaret ) en dan komt er rook uit het schoorsteentje maar dat goedje stinkt en we gebruiken da niet meer
Ik ga vandaag aan de boom en versiering beginnen
Marc
 
Wij beginnen er ook aan Marc als de kids thuis zijn...kerstmuziekske op en gaan!!!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan