Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Mijn werk plekkie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Mijn werk plekkie

Standaard Mijn werk plekkie

Ieder laat zijn werkplek ( hobbyruimte ) showen, ik kan het niet laten om dit ook te doen.
    Mijn plekkie is op een af te sluiten balkon, het is klein toch kan ik hier mijn ding doen.
    Overdag meestal hier bezig en savonds duik ik weer achter de computer, waar ik dan vaak tv programma's van uit Nederland bekijk of waar ik ook nieuwe ontwerpen maak voor mijn 3D printer maak. Nu bezig met het ontwerp van een RC Damen Patrol boot.

Standaard

Mooi plekje daar Herman.
    Is dit voor een drukke Chinese stad een normaal balkon?

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Inderdaad klein maar ik moet daar niet voor onderdoen achter mijn kast , als ge uw draai er maar vind dat is het voornaamste
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Meer moet dat niet zijn en toch veel plaats nog grt.

Standaard

Mooi plekje met veel lichtinval.

Standaard

Mooi plekkie
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Mooie werkplek Herman 😉
    GROETEN Marnic

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the--Mouse Bekijk bericht
    Is dit voor een drukke Chinese stad een normaal balkon?

Fred
    Ja dit is een normaal balkon voor een gemiddeld flat, wat ik bedoel is, het ligt er aan hoeveel geld je voor een flat wilt uitgeven.
    Je hebt ze dus ook zonder balkon maar ook wel met grotere.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten